Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Treff i Trondheim, uke 32?!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 15:15   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treff i Trondheim, uke 32?!

Divine setter snuten mot Trøndelag sammen med gutten sin 4.-8.august, og da hadde det jo vært kjekt med et treff? Jeg har jo også lengtet etter et Kirsebærtreff leeeenge nå ... så du må bare bli med.

I og med det er barn i bildet passer nok dagtid best? Og et litt egnet område kanskje? Zitrus lekeland på Solsiden kan jo være en idè?

Noen som kan?

Evt når passer det/passer det ikke?

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 22-07-08 kl 19:13.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 15:23   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treff i Trondheim, uke 31?!

Uke 32, guniss!

Jeg er der 4. til 8. : presiserer :

Jeg kan ikke mandagen, men er ellers svært så fleksibel.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 15:35   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner med at jeg kan.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 15:53   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hva med et treff uten barn?

Gammel 22-07-08, 15:54   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hva med et treff uten barn?

Da må det bli uten meg, for jeg reiser alene med femåringen.

Gammel 22-07-08, 17:05   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På dagtid!? Da utgår nok min deltagelse, dessverre?

Gammel 22-07-08, 17:06   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg kan treffe folk på kvelden også, jeg, så lenge jeg kan ha poden på slep.

Gammel 22-07-08, 17:58   #8
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne godt tenke meg et treff. Om det er på ettermiddagen, kan jeg sikkert. Det hadde vært artig

Gammel 22-07-08, 19:13   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Uke 32, guniss!

Jeg er der 4. til 8. : presiserer :

Jeg kan ikke mandagen, men er ellers svært så fleksibel.

(ammetåke!)

Ettermiddag da Teofelia?

Gammel 22-07-08, 20:05   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ettermiddag da Teofelia?

Det kan nok gå.

Gammel 23-07-08, 12:49   #11
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det blir på ettermiddag uke 32 blir jeg også gjerne med. Med femåringen min.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:00   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallais!

Jeg har en litt usosial/asosial Pode i partallsuker. Etter barnehagen er han helt skutt og vil ingenting, men jeg ser an humøret hans og dukker opp hvis det passer sånn¨.

Og sånn ellers stemmer jeg helt klart for barnløstreff ved en senere anledning.

Gammel 23-07-08, 17:09   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kirsebær: du bare MÅ hive deg på denne gang altså!

Gammel 23-07-08, 20:37   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg burde sikkert slengt meg (oss) med, men jeg er ganske pysete, dessuten er jo situasjonen ganske så usikker her med meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:10   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres hyggelig ut. Jeg håper jeg får det til, men det avhenger litt av at barna ikke freaker ut av barnehagetilvenninga og at vi ikke er alt for mye på hælene i forhold til å klargjøre leiligheten for visning.

Jeg hadde aldri trodd at det skulle være så fordømt kjedelig å gjøre klar en leilighet for salg. :grøss:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:16   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er gjerne med på et treff på ettermiddag/kveld.

Gammel 26-07-08, 20:37   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med på treff! - Zirius lekeland appelerer forøvrig ikke, men jeg kan bli med der og jeg. (Kan være jeg kommer kun med lillebror - skal ha tilvenning til storungeavdelingen den uka der - selv om jeg tror akkurat det går uuuutmerket)

I og med at det er sol og finvær stemmer jeg for andemating og lekeplassleking på øya (ved nidarøhallen) - og evt tusling til bakklandet.

Gammel 26-07-08, 20:44   #18
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kan visst bare den 5. jeg.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 08:44   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er med på treff! - Zirius lekeland appelerer forøvrig ikke, men jeg kan bli med der og jeg. (Kan være jeg kommer kun med lillebror - skal ha tilvenning til storungeavdelingen den uka der - selv om jeg tror akkurat det går uuuutmerket)

I og med at det er sol og finvær stemmer jeg for andemating og lekeplassleking på øya (ved nidarøhallen) - og evt tusling til bakklandet.

Jeg skal heller ikke ha med meg Hannah
Kun Peder evt. Så jeg er gjerne med på ideen din. Tenkte bare at vanlig kafè og styr ikke var så praktisk

Bauce: du har ansvar for piknikkurv da?

Gammel 27-07-08, 09:09   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg kan visst bare den 5. jeg.

Men kan vi ikke ta det den 5. da? *enkel* (eller var det noen som ikke kunne da?)

Hvor mange har med barn, egentlig? - Hva foretrekker poden å gjøre, Divine?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.