Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toppløs soling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 18:42   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Toppløs soling?

Bedriver dere det?

Det var in i min ungdom, men hvordan er det nå?

Min datter (21 år) ble helt forskrekket da hun var på Kreta tidligere i sommer. De fleste damene gikk toppløse ved bassenget. Hun hadde tidligere knapt sett noen sole seg uten bikinioverdel.

Hvor vanlig/uvanlig er det nå til dags?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:44   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg må nok innrømme at jeg gjør det.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:45   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange år siden jeg droppet overdelen, selv når jeg ligger i min egen hage. I fjor, på Sardinia, så vi ikke en eneste en som lå toppløs.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:45   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg tenkte faktisk på dette for noen dager siden. Tidligere var det så vanlig, men nå er det veldig sjelden jeg ser noen sole seg toppløs. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett det på noen år.

Gammel 22-07-08, 18:46   #5
Left
Passiv

Standard

Da vi var på Tenerife for 3 uker siden, så solte nesten alle seg uten overdel.

Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:46   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde det fra jeg var 16 til sånn rundt 25, siden da har jeg beholdt overdelen på.

Gammel 22-07-08, 18:50   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Det skulle tatt seg ut.
For noen år siden gjorde jeg det på min egen veranda, men det skal også sies at den var veldig skjermet og jeg var ikke til sjenanse for noen.
Her hvor vi har flyttet nå er det uaktuelt, og på stranda kunne jeg ikke tenke meg det.
Jeg har forøvrig heller ikke fått inntrykk av at det er spesielt vanlig lenger.

Gammel 22-07-08, 18:55   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns jeg aldri ser toppløse lengre. Har aldri gjort det selv, noe som da sier seg selv at det er noe jeg ikke ser poenget med.

Men så er det ikke så lekkert heller med puppa nedi armhulen.. :men hver sin smak!:

Gammel 22-07-08, 18:59   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg har heller ikke så lyst til å se på andre sine pupper.

Gammel 22-07-08, 19:05   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Toppløs soling?

Jeg gjør det ikke, og kan ikke huske å ha sett noe særlig til det heller.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:12   #11
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde det i min ungdom, altså på slutten av 80-tallet/beg. av 90-tallet.

Nå er det uaktuelt, og jeg synes heller ikke jeg har sett mange som soler seg toppløs på våre sydenturer de siste årene.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:21   #12
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Toppløs soling?

Jeg solte meg nesten alltid toppløs før jeg ble 20.
Nå tør jeg ikke lenger, pga faren for at noen får seg en klask i trynet er for stor.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:23   #13
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjør det ikke og jeg kan være den første til å innrømme at jeg faktisk blir brydd av andre som gjør det.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:24   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nei, og jeg har heller ikke så lyst til å se på andre sine pupper.

Samme her. For meg blir det en litt påtvungen intimitet. Jeg forstår at andre opplever det annerledes. I tillegg så er det harry.

Sist redigert av Irma : 22-07-08 kl 19:33.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:31   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør det ikke men gjorde det i hagen i min ungdom.

Gammel 22-07-08, 19:32   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Toppløs soling?

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg solte meg nesten alltid toppløs før jeg ble 20.
Nå tør jeg ikke lenger, pga faren for at noen får seg en klask i trynet er for stor.

Kan signere den

Solte meg litt toppløs før jeg og, men begynner å bli noen år siden nå ja. Men gjør meg ikke noe at folk gjør det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:36   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Solte meg nok toppløs på slutten av åtti-tallet/begynnelsen av nitti-tallet på Syden-turer ja, men ikke etter den tid. Jeg så noen få som solte seg toppløs på stranda på Alcudia i sommer men ingen ved bassenget

Gammel 22-07-08, 19:36   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:41   #19
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg soler meg ikke, men om jeg hadde vært på stranda i syden og andre hadde solt seg toppløs, så hadde sikkert jeg også gjort det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:55   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri solt meg toppløs og har ingen planer om å begynne med det heller. Jeg er ganske så frigjort av meg, men har ingen behov for å vise frem nakne pupper.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.