Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Enda ei trapp som skriker etter oppussing!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 15:20   #1
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enda ei trapp som skriker etter oppussing!

Nå har vi utsatt oppussing av trappa vår i 4 år. Men har bestemt oss for å ta den nå, siden den er i tilknytning til rommet i kjelleren som vi pusser opp nå.

Trappa er i lakkert furu, så jeg bare vet at gelenderet skal være hvitt! Trinnene er jeg mer usikker på. Men hva gjør jeg, må trappa pusses helt ned ? Og da tenker jeg på gelenderet. Trinnene må pusses mye, for de er hakkete.

Også lurer jeg på om jeg skal ta bort de platene mellom trinnene? De er utrolig stygge og det samler seg en del skit i sprekkene. Vet jo at støvet virvles litt mer når det er åpent, og det er ikke aktuelt å skifte ut platene. :lat: Kanskje det går å male de i samme farge som gelenderet?

Bilde av trappa forfra:

Trappa bakfra:

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.