Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fester og dyremishandling (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 22:12   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fester og dyremishandling (VG)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=196770

Igjen har vi et tilfelle der festdeltakere synes det er underholdende å pine dyr (katt kastet på grillen - det gikk heldigvis bra). Jeg synes jeg leser om slike fest-grusomheter hele tiden, og det er bare noen dager siden jeg leste om en annen tragedie. Hva slags fester er dette? Er folk gale??

Heldigvis har politiet navnet på den som gjorde dette, og skal muligens (??) ta ut tiltale. Jeg håper virkelig Norge får et eget dyrepoliti!

Gammel 23-07-08, 22:14   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fester og dyremishandling (VG)

Hva faen er det som foregår inne i hodet på sånne mennesker?
Burde vært dyrepoliti i Norge ja. Er altfor mange som mishandler dyr i Norge.

Gammel 23-07-08, 22:16   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, bare det at MATTILSYNET fungerer som Norges "dyrepoliti" i dag, viser jo bare hvilket syn vi har på dyr. *dåne*

Gammel 23-07-08, 22:50   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er så synd at slikt skjer gang på gang og dyra må lide.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 20:44   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=196770

Igjen har vi et tilfelle der festdeltakere synes det er underholdende å pine dyr (katt kastet på grillen - det gikk heldigvis bra). Jeg synes jeg leser om slike fest-grusomheter hele tiden, og det er bare noen dager siden jeg leste om en annen tragedie. Hva slags fester er dette? Er folk gale??

Heldigvis har politiet navnet på den som gjorde dette, og skal muligens (??) ta ut tiltale. Jeg håper virkelig Norge får et eget dyrepoliti!

Signerer denne!
Det er jammen på tide at vi tar dyremishandling på alvor i Norge.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.