|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulert:angst:
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertHuff, ja!
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertOh, nå fikk jeg filmmusikken til Jaws på hjernen her.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertSå utrolig stilig. Minner meg forresten om et bilde jeg har sett en gang av kameler i ørkenen, tatt ovenfra så det du tror er kamelene er bare skyggen av dem.
![]() |
#11 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertJeg synes bildet er morsomt, og ikke minst flott. Men altså, jeg håper ikke den haien der fikk padleren til frokost. Da er det jo plutselig ikke så morsomt lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertDet er ekte, ja. Et av de beste bildene jeg noen sinne har sett. For flere fantastiske bilder, bruk litt tid på http://photography.nationalgeographic.com/photography. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huff, jeg håper bildet er manipulertKult bilde, men jeg er glad jeg ikke er han som padler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|