|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utNoen som kan hjelpe meg???
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utJeg kommer ikke på hva de heter, men jeg tenker på noen som er saueskinn inni, semsket, gummikant rundt (ikke hæler) og så var det gjerne glidelås bak hælen eller foran. Det er de varmeste jeg har hatt noen gang. Kjent merke, jeg kommer bare ikke på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utTimberlands kanskje? De var jo hotte i fjor, men selges vel i år også. Deilige støvletter!
![]() |
![]() |
#7 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utDenne tråden må jeg følge med på... Har vært i flere butikker og kikket etter gode, varme og pene vintersko, men det er jo så mye stygt som finnes. Har hvert år bestemt meg for å kjøpe selskinnsko, men feiger ut hver gang. De er ikke så nette, men utrooolig gode og varme. Og stødige på isen, ikke minst.
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utDA har jeg handlet, Armani Boots etter tips fra Miss Norway
![]() |
#9 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utHar du bilde av de skoene du kjøpte Angelique?
![]() |
#10 |
Pen. Så det så.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut
Bilde???
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utJeg elsker de semskede Bally-støvlettene mine. De er kjempevarme og perfekte både i snø og slaps siden det er denne gummikanten som går opp over skotuppene. Men de er jo kanskje litt lave i forhold til bruke skjørt da. Vet ikke om de selger dem i Oslo lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utHar disse hvite Timberlandene fra i fjor |
![]() |
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
De finnes ikke lekre altså, det er MoonBoots det er snakk om
![]() |
![]() |
#18 |
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utSist redigert av morgana : 14-11-06 kl 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har de samme men med borrelåser og lakkdetaljer. Supervarme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule utAngelique! Lette etter et bilde av bootsa til deg, men fant ikke. Men disse er ikke ulike da - bare at dine jo er svarte, og så er det en hvit kant over og under logoen. Som dessverre er schvær da, bare så det er sagt.
![]() |
![]() |
|
|