Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lyst til å leike ? ( bergensområdet )

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 12:35   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Lyst til å leike ? ( bergensområdet )

Mannen min jobber på lyngheisenteret på Lygra
Førstkommande søndag trenger dei ein person som har lyst til å leike sammen med ungane nede i fjæra. Sjå etter krabber og andre ting som gøymer seg under steiner og tang.
Mulighet for å bade, barna er bedt om å ta med seg badetøy og redningsvest.
Er snakk om ein 4 timers tid. Frå 12-16 ( dette er ca tider, må avtalast nærmare med min mann )

Antall unger er ukjent, kan bli ein liten bunch. Dei kjem i følge med sine foreldre, så det ikkje utenkelig at nokon foreldre blir med og. ( som regel dei fleste )

Det er ein fordel om du har førstehjelpskurs.

Desverre er nok ikkje lønna den beste, men du får ein dag ute i sol og nydelig vær i fjæra, sammen med leike glade unger.

Viss du er interessert ( enten i jobb eller å finna ut meir om lyngheisenteret ) så send meg ein pm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.