|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
![]() Floetegratinerte poteter med Baileysja jeg snakker om likoeren Bailies (Irish Cream) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: floetegratinerte poteter med Bailies
jeg har alltid lurt på hvordan slike merkelig ingredienser og kombinasjoner kan oppstå, og ser nå at du er en av de raringene som finner på slikt. Tipset er notert, også får jeg se om jeg tør....
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Floetegratinerte poteter med BaileysAldri hadde jeg trodd jeg skulle få lese ordene fløtegratinerte, og Baileys, i en og samme setning. Dette høres interressant ut. Kanskje jeg tør å prøve det en gang, men da må jeg ikke si noe til gubben først.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Floetegratinerte poteter med BaileysJeg elsker begge deler så dette tipset skal jeg jammen notere meg til neste gang jeg skal ha fløtegratinerte . |
![]() |
![]() |
#5 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Floetegratinerte poteter med BaileysSjokoladepoteter? Høres grusomt ut, men maischips med sjokoladetrekk er jo godt så...
![]() |
#6 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Floetegratinerte poteter med BaileysTror ikke jeg gidder å gå til innkjø av Baileys neste gang jeg skal lage fløtegratinerte poteter |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|