Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 17:28   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

I en alder av 30 år og eier av førerkort i 12 år, så har jeg i dag signert kjøpekontrakt på en bil. Sannelig på tide.

Jeg har kjørt bil i alle år, men ikke papirmessig eid en bil før. De bilene vi har hatt, har stått på eksen.

Jeg eier forresten en Misubichi space star. Får den på tirsdag.

Enda et steg mot det virkelige singellivet har startet.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:37   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Deilig følelse sikkert - gratulereR så masse!!
Du får ta deg en vestlandstur og sjekke om den duger

Den ser forresten sånn ut:

Kjempebil etter hva jeg har hørt.


Sist redigert av Left : 24-07-08 kl 17:42. Årsak: ikke kan jeg skrive, og ikke kan jeg.....
  Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:01   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer med bilen!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:06   #4
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:11   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer så masse med egen bil!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:34   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Grattis med bil.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:34   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Grattis.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:38   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer med egen bil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:59   #9
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer med egen bil

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:57   #10
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Takk for at du la ut bilde, min er lysegrønn da.

Takk for gratulasjoner. Er litt spesielt å ha sin helt egen bil. Gleder meg så til å få "friheten" tilbake. Har vært uten bil i 5 mnd nå.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Deilig følelse sikkert - gratulereR så masse!!
Du får ta deg en vestlandstur og sjekke om den duger

Den ser forresten sånn ut:

Kjempebil etter hva jeg har hørt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:15   #11
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer, Misteri! Så herlig!

  Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:45   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg min aller første bil!

Gratulerer så mye med bilkjøpet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no