Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male på dass

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 23:11   #1
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Male på dass

Ja, jeg skal freshe opp doen litt, og fant en del inspirasjon fra denne siden, og har lyst å kjøre en slik stil. Så hvilken farge skal jeg male veggene? Det er et lite do på ca tre kvadrat.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:45   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male på dass

En hvitfarge som heter Dun er veldig fin.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:15   #3
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Male på dass

Den skal jeg sjekke opp. Jeg har en gammel baderomsinnredning i trehvitt som jeg tenker å male også. Tro om det blir fint med samme farge, eller finnes det en som du tror vil gjøre seg bra inntil denne dunfargen?

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:22   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male på dass

En venninne av meg pusset opp samme rom. Hjalp henne og vi tok tapet bak doen i en brunfarge med blomster på. Matchet vasken husker jeg. Så hang hun opp sånt som du viser til her bare i hennes stil. Ble utrolig stilig.

Så en romantisk tapet bak doen i duse farger tror jeg hadde blitt kjempefint til det du vise her.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 13:57   #5
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Male på dass

Å, tapet bak do! Da kan jeg jo få meg en tapetvegg likevel (mannen nekter å ha det i stua). Det er jo et lite rom, så duse farger er kanskje det beste. Men jeg vil ha mønster. Og så må det vel være en farge som ikke gjør dogjestene grønne i ansiktet, siden speilet henger på veggen på motsatt side av veggen bak doen. Kom gjerne med forslag på tapet også!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 18:39   #6
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Male på dass

Sjekk ut www.borge.no eller www.storeys.no. Der er det mye fint, noe for de fleste. Borge sine sider er ikke av de beste, men du finner i alle fall et representativt utvalg der.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no