Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når selger ikke har klippet hagen...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 14:05   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Når selger ikke har klippet hagen...

og ikke gidder å gjøre det heller.... så er det JEG som må gjøre det. Hun må dekke utgiftene dette vil koste meg (står i kontrakten ved kjøpet). Hva en henger koster osv er jo ok...men hva skal jeg ta i timen? Jeg kommer jo til å bruke en dag på denne hagen....Forslag? Altså normal pris for å klippe alt gresset?

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:06   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når selger ikke har klippet hagen...

Det er da du leier inn en råflott gartner og sender regningen til selger. Du har jo ikke tid til å klippe gress, må vite

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:08   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når selger ikke har klippet hagen...

:dulter: på Kokos her...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:42   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når selger ikke har klippet hagen...

Jeg ville også leid folk og sendt regningen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:06   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når selger ikke har klippet hagen...

Lei inn folk som kan gjøre det, og send regning. Det er vel ikke ditt problem at hun ikke har oppfylt alle punktene i kontrakten?

  Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:10   #6
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Når selger ikke har klippet hagen...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er da du leier inn en råflott gartner og sender regningen til selger. Du har jo ikke tid til å klippe gress, må vite


Ja..ikke sant...

Men her jeg bor finnes ingen råflott gartner... synes det er litt dårlig gjort å "lage" en veldig dyr regning til henne også...

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no