Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som skal på Oslo Filmfestival?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 14:00   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som skal på Oslo Filmfestival?

Jeg har alltid vært trofast publikum på Oslo Filmfestival, mend et har blitt litt amputert de siste tre årene. Først hadde jeg nettopp født og etter det har det kommet midt oppi eksamen.

Det gjør det for så vidt i år også, men jeg har veldig lyst til å komme meg på noen filmer i allefall, de har et supert program. Mye gode dokumentarer og førpremierer på mye snacks. Det er Oslo Filmfestival sin "skyld" at jeg har en fetish for asiatsike grøssere.

Mye musikkdokumentar i år også!

Jeg begynte på en liste over hva jeg har mest lyst til å se, men det er umulig, jeg vil se alle filmene!

Sjekk programmet her.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.