|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:Vi har nytt hus og dermed ny dusj. På dusjsettet er det en merkelig snor jeg ikke skjønner noe av (og det er litt for flaut å ringe forrige eier å spørre :sparke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:Ettersom det ikke er så lenge siden jeg var på sykehus så har jeg veldig lyst til å si alarmsnor, men slike ting befinner seg antakelig ikke i private hjem.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:Svar fra rørleggermannen min:
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:
Sier du DET! Så flott! Men det ser helt merkelig ut... og det var slett ikke innlysende. Må prøve i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:Her i huset var det 6-åringen som selv fant ut hva den snora skulle brukes til, faktisk
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:Hehe vi har sånn!
![]() |
|
|