Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 20:50   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:

Vi har nytt hus og dermed ny dusj. På dusjsettet er det en merkelig snor jeg ikke skjønner noe av (og det er litt for flaut å ringe forrige eier å spørre :sparke).

Dette er en dusj som bare er noen år gammel, og baksiden av det kromrøret som selve dusjholderen festes i, er det en tynn snor fra veggfestet i toppen til veggfestet i bunnen av dette kromrøret. På nedsiden av veggfestet er det en slags... håndtak? plastdings? kraftig plastsirkelaktig greie? som det går an å dra i og så kommer snoren etter.
Så slipper man den og den svupper tilbake på plass.

Hva i all verden er dette??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 20:54   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:

Hm, vet ikke helt om jeg skjønte forklaringen din. Bilde?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 20:55   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ettersom det ikke er så lenge siden jeg var på sykehus så har jeg veldig lyst til å si alarmsnor, men slike ting befinner seg antakelig ikke i private hjem.

Vi trenger definitivt et bilde.

Gammel 25-07-08, 20:57   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svar fra rørleggermannen min:

Dette er en Oras sensiva dusjstang. Håndtaket er for barn. Hvis barnet vil ha ned dusjhodet så drar det i håndtaket og da går holderen til dusjhodet nedover.

Gammel 25-07-08, 21:01   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ble så nysgjerrig at jeg krever et bilde.

Gammel 25-07-08, 21:53   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Svar fra rørleggermannen min:

Dette er en Oras sensiva dusjstang. Håndtaket er for barn. Hvis barnet vil ha ned dusjhodet så drar det i håndtaket og da går holderen til dusjhodet nedover.

Sier du DET! Så flott! Men det ser helt merkelig ut... og det var slett ikke innlysende. Må prøve i morgen

Her er bilde fra google - lett nå som jeg vet hva den heter (takk Irma-mannen!). Dere ser snoren med en umotivert knute på, og under en sånn grå ... plastdings.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 22:12   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:

Her i huset var det 6-åringen som selv fant ut hva den snora skulle brukes til, faktisk

Gammel 25-07-08, 22:19   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dings på dusjen som jeg ikke skjønner noe av - kan noen forklare? :flau:

Hehe vi har sånn!

Den er ganske grei for barn tror jeg, selv om min 2åring ikke helt har skjønt det enda.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.