|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Hva ville du skrevet om. står helt fast. Vet ikke om noe jeg kunne fortalt om! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Jeg ville ha skrevet om et tema jeg har kunnskap om.
![]() |
#4 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Jeg lever i ammetåke og en utolig fantasi løs tilværelse nå. så jeg vet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?
Jeg kan ikke geografi, jordskjelv skremmer vannet av meg og vulkaner... ikke helt min ting det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?
![]() |
#10 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Du må jo fremføre- det er god trening.
![]() |
#12 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Jeg hadde antagelig snakket om barns behov for omsorg fra både mor og FAR... også etter samlivsbrudd (et politisk foredrag) eller kanskje et foredrag om Den store kjærligheten som man bygger gjennom et langt liv sammen (populær-psykologi/samlivsterapi). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Skriv om noe du interessere deg for, hva snakker du med veninnene dine om da? Skriv om barnevogner du syns det er morsomt, eller om utvalget av barnemat i butikkene eller andre ting du engasjerer deg i midt i ammetåken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Siden det er i norsktimen,så kanskje barnebøker? Ta noen du har og sammenligne dem. Evt snakke om barne-tv før og nå? Adventstid og tradisjoner? Jul i mange land?
![]() |
![]() |
#16 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Jeg ville nok snakka om bruk-og-kast-Norge
![]() |
#17 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?anskje om Regine Normanns fortellinger, med vekt på hennes eventyr og sagn? Det skrev jeg særoppgave om når jeg tok studiekompetanse, og ble veldig glad i fortellingene hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?Ta utgangspunkt i noe du interesserer deg for og kan noe om.
![]() |
#19 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?En bok du har lest, eller en forfatter du liker.
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvis du kunne ha foredrag om hva som helst?I en sånn sammenheng ville jeg kanskje snakket om en TV-serie eller film som jeg kunne sammenlignet med noe annet og eldre. Jøss, det var en flott setning.
![]() |
|
|