Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Fritidsbolig - hva er drømmen?
Campingvogn/bobil 4 3,85%
Seilbåt/seilskute 5 4,81%
Cabincruiser/Yacht 6 5,77%
Husbåt 3 2,88%
Egen hytte (fjell eller sjø) 60 57,69%
Egen leilighet i feriekompleks (fjell eller sjø) 4 3,85%
Eie leilighet eller hus i utlandet 29 27,88%
Leie hytte (fjell eller sjø) 5 4,81%
Leie leilighet i feriekompleks (fjell eller sjø) 0 0%
Leie leilighet eller hus i utlandet 14 13,46%
Telt 2 1,92%
Duh.. Hotell såklart 20 19,23%
Noe helt annet som jeg spesifiserer i tråden 8 7,69%
For en genial poll! (men jeg vet ikke hva jeg vil ha) 5 4,81%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 09:38   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Nå har vi diskutert camping nesten hele ferien, og jeg lurer på hva er egentlig den eller de ideelle fritidsboligen for deg? Hvorfor er dette drømmen?

For å sette stemningen:

Yacht


Seilskute


Feriebolig i utlandet (kompleks)


Leilighet i kompleks på fjellet (Kvitfjell)


Husbåt


Hotellferie, Toronto


Hotellferie, Radisson SAS Aruba

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 09:43   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg ønsker meg seilbåt! Er vokst opp med båtferie, og det er virkelig noe av det beste som finnes

Ellers stemte jeg for egen hytte (da på fjellet).

Og jeg burde ha stemt for hotell og leie bolig i utlandet, for når vi reiser utenlands gjør vi det.,

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 09:44   #3
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Klarer liksom ikke å bestemme meg jeg da. Campingbil er gubbens drøm, men jeg synes det er ok med hotell jeg da. Men hytte hadde vært fint, eller båt.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 09:45   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg liker å leie leilighet eller hus i utlandet. Jeg liker å være borte en stund når vi først er på ferie, og blir fort lei av hotell. Jeg elsker å gå på lokale supermarkeder og ha muligheten til å lage egen mat, slippe å forholde meg til rengjøringshjelper og føler at jeg er litt mindre "turist" hvis vi har eget hus/leilighet.

Jeg er ikke hypp på å eie noe, for jeg vil ha friheten til å reise til ulike steder hvert år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 09:47   #5
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg syns det er genialt å leie, både her i Norge og utenlands. Da slipper man alt vedlikehold og kan oppleve mange ulike plasser. Jeg tror at jeg hadde følt meg veldig fanget av å eie en hytte en plass og følt meg forpliktet til å bruke den når vi hadde ferie kontra å reise andre plasser, siden vi jo har denne hytta.

Samtidig så tror jeg det er koselig å ha en familiehytte, der hele den utvidede familien kan dra på tur sammen og samles om. Jeg har min familie på Island og i Sverige, så vi forsøker å ha ferie sammen hvert 3. år og leier da hus eller hytte en eller annen plass i Europa og er sammen, i stedet for at vi samles hjemme hos noen (mamma på kalde Island). Nå sist var vi i Kroatia i tre uker og det var helt nydelig!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 09:57   #6
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Drømmen er uten tvil en liten hytte helt ute ved sjøen. Ikke av typen med oppvaskmaskin og boblebad, men skikkelig do, innlagt vann og elektrisitet hadde vært ok. Den skal helst ligge litt skjermet til, men samtidig ikke en dagsreise til nærmeste butikk. Skjærgård utenfor og storhavet utenfor der igjen - perfekt både for havpadling og fisketurer i ei lita snekke. Hytta bør ligge et sted hvor det blir grei badetemperatur og både ha ei lita strand med krabber til vesla og svaberg til mor. Og stupebrett.

Storforlangende jeg? Ikke i det heeeele tatt

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:00   #7
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Vi har familiested på sørlandet. Ikke genialt, egentlig, for man er jo aldri alene der. Men foreløpig synes barna det er superstas å være sammen med kusiner og besteforeldre i ukesvis. Jeg kunne kanskje tenke meg litt tid alene, men vet også å sette pris på å være på sørlandet, mitt ferieparadis over alt. Og hadde vi ikke hatt familiehytte, hadde vi ikke kunnet vært der...

Så: drømmen er vel egentlig slik vi har det nå, men med større mulighet til å være mer alene der.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:05   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.876
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg har ikke den helst store drømmen om fritidsbolig akkurat nå. Vi disponerer hytte på fjellet og den benytter vi året rundt. På sikt kunne jeg veldig godt tenkt meg et hus eller en leilighet i varmere størk.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:14   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Avhenger litt av hvor jeg skal feriere, men jeg setter stor pris på digre hotellrom og full pensjon *lat*. Jeg liker å slippe unna klesvask, oppvask og annet styr på ferie og på et hotell slipper man sånt.

Ferieleiligheter er også veldig ålreit, men da må det inkludere utvasking.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:25   #10
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Det ideelle for oss er at foreldrene våre eier hytta og vi kan bruke den så mye vi vil.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:37   #11
bloma
Aktiv
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 129
bloma er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg er med hvor som helst så lenge det er sjø i nærheten, og jeg slipper å eie noe!
Ønsker ikke å eie fritidsbolig - så utrolig kjedelig å alltid måtte reise til samme sted?

Og ikke fatter jeg hvordan folk har tid til vedlikehold av flere boliger, vi greier såvidt vårt lille hus med liten hage...

__________________
storebloma2004 og lillebloma 2009
bloma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:38   #12
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Jeg ønsker meg litt av hvert. Så jeg må alltid ha ferie om jeg skal rekke over alle stedene iløpet av et år

Hytte på fjellet. Gjerne to. En hytte med alle fasiliteter ved et alpinanlegg og en enklere variant et annet sted på fjellet. Parkering i nærheten helst. *bedagelig*
Hus ved sjøen. Luftige, lyse rom. En flott uteplass og strand i nærheten.
Et hus på landsbygda i Spania, Frankrike og Italia.
Yatch. Ja takk, gjerne med et par etasjer.
Seilbåt. Med skipper og mannskap. Jeg kan jo ikke seile.
I tillegg ønsker jeg å reise rundt i verden og sove på hoteller.

Jada, men jeg er veldig fornøyd med svigers' hytte på fjellet, jeg altså. Utedo, vann i ei kran utendørs og ei lita jolle man kan dra ut på sjøen og fiske fra.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:41   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Ønsker oss (og er på utkikk etter) Hytte ved sjøen men som i tillegg har mulighet for turer i marka.

Ellers så er det leie av leiligheter og hotell som frister. Da i utlandet helst da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:47   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Drømmen er å leie en fast leiligehet/hus i utlandet. Gjerne en storby.
Leie fordi da er det noen andre som har ansvaret for den.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:50   #15
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Akkurat nå er det restureringsprosjektet vårt som skal bli vårt fritidshus, og jeg gleder meg enormt til å kunne ta det i bruk. På sikt kunne jeg nok også tenke meg et eget sted på fjellet, og vi har flere muligheter på gården (hvor vi restaurerer hus nede i dalen og har utmark på fjellet). Hytte, ikke leilighet. Er glad i sjøen også... Jatakk begge deler.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=40961

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 11:40   #16
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Cabincruiser åffkårs!

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:19   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Drømmen er å eie egen hytte gjerne ved sjøen eller litt på fjellet. Maks et par timers kjøretur unna.

Og så drømmer jeg om å ha en leilighet eller et rekkehus i Spania.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:23   #18
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Egentlig hadde drømmen vært og hatt bobil, og kunnet reist litt rundt som vi selv ville, men med to ekstremt bilsyke unger, så utgår det.
Krysset av for "Egen hytte (fjell eller sjø)", og da er det sjøen vi vil til.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:27   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Familien har jo leilighet i Spania, så vi kan gjerne være der.
Men ellers er det å leie leilighet et sted som er idèelt, evnt. hotell.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 13:11   #20
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmen når det gjelder fritidsboligen?

Drømmen er slik jeg har det nå: FIRE hytter i familien og ingen som jeg har ansvar for å vedlikeholde.
1. Mine foreldres hytte på fjellet
2. Mine foreldres hytte ved sjøen
3. Mine sviger foreldres hytte (ombygd skole) ved sjøen
4. Min onkels hytte på fjellet.

Jeg får bruke så mye jeg vil så lenge vi ikke blir som sild i tønne pga mange der samtidig. Og jeg hjelper til med litt flikking der det trengst.

Kan faktisk ende opp med å arve et par av dem, så det er greit å være med å holde dem i ship shape.

Men å kjøpe noen fritidseiendom, eh nei det tror jeg ikke jeg gidder. Har i tillegg tilgang på en drøss med hytter gjennom min jobb og mannens.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no