Hva er din favorittbutikk i Oslo?
Etter å ha lest Myrsnipas tråd om dårlig service i Oslobutikkene, tenkte jeg å spørre om dere har noen favorittbutikker i Oslo-som både har det dere liker og god service?
Jeg har 4 av mine favorittbutikker på Majorstuen og er innom der 2-3 ganger per uke
1. Country Chic. Veldig søt og hjelpsom betjening. Jmf Myrsnipa igjen. Vesla sa plutselig at hun måtte på do da jeg var der inne, og da sa damen der med en gang at vi bare måte bruke deres personaldo-uten at jeg spurte. I tillegg har de så masse lekkert interiørstæsh. Helt etter min smak. Liker du ikke shabby chic stile er dette ikke plassen for deg. De har også litt klær og bl.a Hunter støvler både til store og små + litt leker.
2. Chicas & friends, shabby chic interiør(møbler og pynt)klær fra bl.a Malene Birger og Odd MOlly, men også rimeligere ting.
3. Gizmo. Verdens søteste svenske dame som driver denne, men for tiden i svangerskapspermisjon. Blanding av tøy,møbler og stæsh. Litt dyrere enn de andre, men bra utvalg i forskjellige merker.
4.Sprell-lekebutikk.
(5.Shabby på Frogner, i samme stil som de andre)
Var innom og tyvstartet på juleshoppingen i dag. Fikk kjøpt adventlys og noen nye julekuler.
|