Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når lærte barna å svømme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gamle var barna da de lærte å svømme
Under ett år 0 0%
ett år 0 0%
to år 2 2,41%
tre år 6 7,23%
fire år 11 13,25%
fem år 11 13,25%
seks år 15 18,07%
syv år 4 4,82%
åtte år 6 7,23%
ni år 3 3,61%
ti år eller eldre 1 1,20%
barna/barnet kan ikke svømme, jeg spesifiserer i tråden om hvor gammelt barna/barnet er 40 48,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 21:03   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når lærte barna å svømme?

Jeg har en treåring som ikke kan svømme. Det er ikke rart at han ikke kan det altså, han har ikke badet så mye, og er tross alt ganske liten. Jeg ser imidlertid at ganske mange av barna rundt oss lærte å svømme det året de var tre, og lurer derfor på om vi nå bør begynne å fokusere litt på svømmeopplæring.

Såh - hvor gamle var FP-barna da de lærte å svømme? Jeg definerer ikke hva som er å svømme (altså om det er når de kan flyte og farter rundt på hundemåten, når de kan ordentlige svømmetak, når de kan svømme under vann og over vann osv), stem etter hva dere mener er å knekke svømmekoden. Pollen blir flervalgs, slik at dere kan stemme for flere barn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.