Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Firefox igjen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-08, 12:26   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Firefox igjen

Igjen så lager FF trøbbel for meg. Har kjørt gjennom ad-aware for å få vekk små rusk, det var det som var problemet sist. Problemet denne gongen er: Får ikkje bruka nokon av knappane som er her i svar boksen. Eg kan ikkje endra skrift, str, farge, legga ut linker eller noko som helst. Når eg merker av for sitering i hurtigsvar boksen, kjem det heller ikkje med. Den vil heller ikkje hoppe ned til hurtigsvar boksen når eg klikker på ikonet. Er det nokon som skjønner kva som er feil ? Viss ikkje må eg vist berre skifta over til Opera igjen.

Gammel 01-08-08, 12:27   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firefox igjen

Og eg får så klart ikkje laga mellomrom eller noko i innlegga mine

Gammel 01-08-08, 12:45   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du forsøkt å slette cookies?

Verktøy > Innstillinger > Personvern

Gammel 01-08-08, 13:06   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Hjalp ikkje desverre. Fader og då

Gammel 01-08-08, 14:33   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Bruker du noen utvidelser? I så fall hvilke? Og hvilken FF-versjon bruker du?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 15:10   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Nyaste FF versjonen.
Hadde to utvidelser. Den eine gjorde at eg hadde 12 mini vinduer oppe, når eg åpna ei ny fane.

Prøvde å laste FF ned på nytt, men ting endra seg ikkje. Kjører no opera igjen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.