|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Mannen min har ikke vært nok på forum ...... i allefall ikke på de riktige forumene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...En mor i barnehagen til eldstemann henter også gutten sin på moped, han sitter bakpå og holder seg fast, og han er ikke mer enn 3 1/2 år. Og dette er en ellers meget oppgående mor i slutten av 30-årene med høy utdannelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...Hæ? Hvordan tør de? Jeg synes til og med det er skummelt å sykle med barnet i sykkelsete.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...Med sykkelhjelm? Stående bak moren!?
Det blir dessverre ikke noe mer sikkert av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Ja, det er lov, men min personlige mening er at det ikke er verken veldig lurt eller veldig sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...Kom hjem fra ferie i Italia nå. Vi hadde leiebil med bakovervendt bilsete. De andre vi møtte med leiebil og små barn hadde det samme, men det gjaldt tydeligvis ikke for italienerne vi så. De hadde stort sett forovervendte. Greit nok, spesielt da jeg så en bil som faktisk hadde bakovervendt: Der sto barnet usikret i setet og tittet over ryggen!
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...Vi hadde forøvrig nylig en tråd om barn på motorsykkel/scooter: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=44294 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...I dag så jeg en toåring bli festet i det forovervendte setet av en femåring sånn ca.
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...Det er sånne tråder som denne jeg mener. Hadde mannen min vært litt mer up-to-date med hva folk faktisk får seg til å gjøre ville han ikke kastet bort kalorier på å bli sjokkert og indignert over en ussel sykkelhjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
trøtt
|
Vet du, seksåringen min kunne godt ha festet lillebror før han festet seg selv. Det er helt uproblematisk for vi kontrollerer alltid begge to uansett.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
Seksåringen min kunne definitivt ikke festet snart-toåringen; setet hennes er kjempehøyt, så hun må løftes nesten helt til toppen av døråpningen for å kunne settes på plass. (Jeg har dunket hodet hennes i døråpningen selv et par ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Mannen min har ikke vært nok på forum...He he, eldste guttungen min passer også på. Hver gang jeg setter meg i førersetet, og før jeg har fått tid til å løfte en lillefinger så hører jeg fra baksetet: - Mamma! Du har glemt beltet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
"IKKE KJØØØØR!!! JEG HAR IKKE KLIKKET FERDIG BELTET MITT ENNÅ!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vi har også Akta, en gang måtte min far gi opp etter å ha prøvd å feste selen i 20 minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|