|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnehager og vandelsattestEr det ikke obligatorisk å levere dette ved en ansettelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestJeg har alltid levert vandelsattest ved ny jobb i bhg. Men jeg er faktisk litt usikker på om vi krever det av folk som er innom i vikariat....det BURDE vi jo!
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestJeg har levert når jeg begynte på skolen, når jeg ble ansatt i vikarbyrå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestHmm. Han leverte da han startet som vikar på barneskole ifjor og jeg spurt om de kunne vite om denne, men det trodde han ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestAlle, både vikarer og fast ansatte (tilkallingsvikarer også) MÅ levere politiattest hos meg. (Jeg er styrer i en kommunal barnehage.)Vi pleier som regel å ordne det før de starter, men noen ganger har det skjedd ved oppstart.
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnehager og vandelsattest
I krisetider så hender det jo at vi tar inn vikarer uten politiattest, men de må skaffe så fort som mulig, og i starten er de aldri alene på vakt uansett.De politiattestene har heller ikke så kjempelang varighet så det er jo ikke sikkert den han leverte i fjor gjelder lengre. Om han ikke har snakket med styreren i barnehagen så kan det jo hende han blir spurt om det i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestJeg fikk utlevert et skjema som jeg selv måtte sende til politiet så fort som mulig. Så kom svaret tilbake etter kort tid.
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestVandelsattest og pirke-prøve var obligatorisk da jeg skulle i mitt første vikariat for nærmere 10 år siden.
![]() |
#12 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestVi har sendt vikarer fra vikarbyrå hjem, fordi de ikke har hatt med seg politiattest. Den skal ligge i arkivet, for alle, selv om de bare er på jobb en dag.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestJeg har jobbet i en god del barnehager opp gjennom årene. (Har jobbet som ped.leder på disp i vikariater av et år.) For hver nye barnehage, måtte jeg levere ny vandelsattest. De jeg fikk utlevert gjalt på en måte bare for den spesifikke barnehagen jeg jobbet i.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Barnehager og vandelsattestJeg har vært vikar i skolen og har opplevd å måtte ta opp dette med politiattest og taushetsplikt selv. Slike ting MÅ det være rutiner på. Noen skoler har kommet med det første dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|