Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

For dere som liker Molo-klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 16:32   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

For dere som liker Molo-klær

fant denne infoen på en dansk nettside, så nå er jeg spent hvilken klær som kommer derfra :

LouieLouis ( Ex MOLO)> LouieLouis ( Ex MOLO)
LouieLouis er et navn du lige så godt kan lære at stave til. Bag navnet står nemlig MOLO's tidligere chefdesigner Louise Fredriksen, der især er kendt for sine seje og farverige print på som børnetøjsmærket MOLO har været elsket for gennem flere år.

LouieLouis er udsprunget af flere års godt samarbejde med MOLO, hvor Louise Fredriksen nu er gået sine egne veje og er kommet med en fantastisk kollektion som vi forventer os meget af.

Vi venter med spænding den første kollektion fra LouieLouis en af de kommende dage.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 18:28   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: For dere som liker Molo-klær

Det er jeg også spent på.
Jeg liker Molo veldig godt, både design og kvalitet, og jeg håper dette nye merket kan måle seg med Molo sånn sett. Prismessig kan det veldig gjerne være litt billigere, altså.

Gammel 05-08-08, 14:18   #3
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Fant noen plagg på Fresh milk og de lingener mye på Molo men prisen er lik .
http://www.freshmilk.se/index.php?ma...a34500d6afe404

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:31   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette var jo omtrent Molo-kopier. Veldig lik stil i alle fall. Jeg tror sikkert at LouieLouis ikke kommer til å ligne Molo i designen. Jeg tviler på at hun skaper et nytt merke med tilnærmet like klær.

Gammel 05-08-08, 15:13   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Skal iallefall bli spennende å se hva som kommer.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 15:18   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Molo er populært hos oss også
Til og med sære minsten liker de klærne

Gammel 05-08-08, 16:24   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Dette var jo omtrent Molo-kopier. Veldig lik stil i alle fall. Jeg tror sikkert at LouieLouis ikke kommer til å ligne Molo i designen. Jeg tviler på at hun skaper et nytt merke med tilnærmet like klær.

Dette var jo fra henne. LouisLous. Kliss likt Molo. Kanskje ikke så rart med tanke på at hun var grunnleggeren av Molo.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 16:31   #8
malena

malena sin avatar

Standard

Ja det ser jeg nå. Det synes jeg er helt merkelig. Hva er vitsen med å skape to merker med like klær, da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.