|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvilke kombinasjoner av øyer/steder skulle du helst besøke? | |||
| Aruba, Curacao, Grenada, Dominica, St. Thomas, Barbados, St. Lucia, Antigua, St. Maarten, US VI |
|
4 | 30,77% |
| Cabo San Lucas (Mx), Acapulco (Mx), Huatulco (Mx), Costa Rica, Panama Canal, Panama, Colombia |
|
1 | 7,69% |
| Grand Cayman, Colombia, Panama, Costa Rica, Honduraz, Cozumel |
|
2 | 15,38% |
| St. Thomas, St. Kitts, Barbados, Dominica, St. Maarten |
|
0 | 0% |
| Puerto Rico, St. Thomas, St. Maarten, Dominica, Barbados, Antiqua, British Virgin Islands |
|
2 | 15,38% |
| St. Maarten, St. Thomas, Puerto Rico, Haiti, Belize, Costa Maya, Cozumel |
|
1 | 7,69% |
| Grand Cayman, Colombia, Panama Canal, Costa Rica, Huatulco (Mx), Acapulco (Mx), Cabo San Lucas (Mx) |
|
1 | 7,69% |
| Haiti, Jamaica, Grand Cayman, Cozumel, Costa Maya, Belize, Cozumel |
|
2 | 15,38% |
| British, Virgin Island, St. Maarten, St. Lucia, Barbados, Grenada, Curacao, Aruba |
|
5 | 38,46% |
| Puerto Rico US V I St. Kitts Dominica Barbados St. Lucia Guadeloupe St. Maarten Tortola Bahamas |
|
2 | 15,38% |
| Aruba, Panama Canal, Costa Rica, Huatulco (Mx), Acapulco (Mx), Cabo San Lucas (Mx) |
|
1 | 7,69% |
| Bahamas, Turks & Caicos, Grand Cayman, Cozumel, Fort Lauderdale, Bahamas, Aruba, Curacao |
|
1 | 7,69% |
| Turks & Caicos, Puerto Rico, St. Maarten, Bahamas, Fort Lauderdale, Bahamas, Grand Cayman, Cozumel |
|
0 | 0% |
| Bahamas, Aruba, Curacao, Panama Canal, Panama, Panama, Costa Rica |
|
0 | 0% |
| Dustepoll! |
|
2 | 15,38% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 13. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Øyer/steder i KaribienOm man tar cruise, hvilken rute skulle du da velge? Hvilke øyer vet du/tror du er interessantes/flottest?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Øyer/steder i KaribienEnig med alfaCharlie. Nr. 3, fordi det ser ut som den rommer mest variasjon i ankomststeder.
"Dersom du sliter med egen julestemning, så prøv å nyte synet av andres. Hvem vet, kanskje det hjelper på din også?" Live Nelvik Sist redigert av Eia : 04-08-08 kl 23:39. Årsak: Begrunnelse |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Øyer/steder i KaribienSiden ingen av dem går innom Trinidad og/eller Tobago, stemte jeg dustepoll.
|
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyer/steder i KaribienDa hadde jeg kanskje valgt 8 og 10. Men siden jeg har takket nei til ett slikt cruise, så burde jeg kanskje ikke ha stemt.
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Øyer/steder i KaribienJeg tror jeg ville gått for en av dem som inneholder både Curacao, som sjømann-bestefaren min alltid snakket mye om, og Bahamas, evt. så ville jeg gått for turen med Haiti og Jamaica.
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Sv: Øyer/steder i KaribienHaiti er vel bare Labadee, er det ikke? Deilig strand og deilig dag, men ikke verdt å legge turen dit av den grunn. Jamaica har jeg hørt ymse om, tror havnebyen er langt fra koselig. Bahamas like så. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Øyer/steder i Karibien
Du tenker likt som meg. Haiti er bare Labadee, der har jeg vært. Jamaica er nok litt forskjellig, men jeg tror at det mest var Ochos Rios og ikke Montego Bay (sistnevnet har jeg erfaring med og det var nedtur, her burde vi ha gjort en utflykt). Barbados vil jeg veldig gjerne til og Aruba og Curacao hadde nok vært hyggelig å se også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Magens Bay Beach.
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Øyer/steder i KaribienJeg syns selv at følgende virker veldig flotte: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Øyer/steder i KaribienJeg planlegger cruisetur som 40-årsfeiring neste år, og setter stor pris på at du gjør alt grovarbeidet for meg!
|
|
|
|
#16 |
|
|
Da er vi like gamle. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Helt enig!
|
|
|
|
#18 |
|
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyer/steder i KaribienDra på et cruise hvor du får med deg St.Maarten i hvert fall
|
|
|
#19 |
|
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hold dere til RCCL dere...
|