Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utstyr/påkledning i sportsvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 01:37   #1
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Utstyr/påkledning i sportsvogn

Nå som Gla'gutten snart er 7 månder skal vi over i sportsvogn (så fort denne har kommet fra Tyskland til Lilleprinsen.no... grrr har ventet i snart en måned) og foreløpig antar jeg det går greit med litt lett yttertøy i vogna. Men det er snart høst og så er det vinter; hva MÅ man ha i vogna da? Er det noen som har utstyr å anbefale til Teutonia Spirit S3?

Jeg har fått (fra en veldig snill svigermor) en nydelig fleecepose fra Australia Fikk også en ReimaTech dress og så har jeg kjøpt en morsom strikke/fleecedress fra NameIt, men begge disse kan bli for små i løpet av vinteren så jeg må kanskje kjøpe noe annet. Noen anbefalinger?

Hvis jeg kjøper en fotpose til vogna, må jeg da ha noe mer hvis jeg har fleeceposen inni? Er vinterpose/vognpose et must nå som han er ute av bagvogna? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe et lammeskinn og klippe hull til seler samt supplere med et ullteppe inne i fleeceposen hvis det blir riktig kaldt. Holder det? Er det noen materialer man ikke bør blande sammen? Ull og fleece f.eks?

Noen tips til fottøy/sko også? Han kommer jo ikke til å gå så mye i høst, tar nok sine første skritt i vinter så er ute etter noe som først og fremst er deilig å sitte i vogna med.

Jeg bor i Oslo, kommer ikke til å trille tur i poltemperaturer og er ikke en ut-i-marka-person

Tar imot alle tips med et stort TAKK!
Å, glemte å si: gjerne litt rimelige løsninger. Ble litt dyrere vogn enn planlagt.

Sist redigert av Fru Snurp : 05-08-08 kl 02:02.
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
cozyosko, påkledning, sportsvogn, utstyr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.