|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dere hytte?Jeg har så lyst på hytte for tiden, bruker en del tid på finn.no for å lete etter en hytte.
|
|
|
#4 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere hytte?Vi eig ikkje sjølv, men både mine og mannen sine foreldre har hytte på fjellet. Vi brukar dei relativt ofte, og kjem nok til å bruke dei endå oftare framover. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har dere hytte?Vi har tilgang til tre hytter (pluss et feriehus), men alle ligger så langt vekke at vi ikke har mulighet til å bruke dem annet enn når vi har fri en uke eller mer. Skulle gjerne hatt (tilgang til) hytte nærmere Oslo. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Har ikke hytte, men skulle ønske att foreldrene hadde
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte selv, men både min mor og LøveMannens foreldre har hytter som vi kan benytte så mye som vi ønsker. Vi bruker mest min mor sin hytte på fjellet. Det er ca 1,5 timers reisetid. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Nei, og det har ikke foreldre, svigerforeldre heller.
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har dere hytte?Nei.
|
|
|
|
#11 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere hytte?Har ikke egen hytte, men tilgang til tre familiehytter i grei avstand. Har vurdert hyttekjøp, men kommet til at vi får bruke det vil har mulighet til å låne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har dere hytte?Nei, vi har ikke hytte og har heller ingen ønske om en. Verken foreldre eller svigerforeldre eier hytte, men om de hadde hatt, så hadde jeg følt det som litt rart å disponere andres eiendom som min egen. Det er sikkert meg som er litt rar... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har dere hytte?Vi har tilgang til tre hytter nordpå, men det hjelper ikke stort annet enn i sommerferien, evt i påska. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har dere hytte?Vi har mulighet til å bruke en sommerhytte i ca 1,5 times avstand, men gjør det ikke. Eller det kan jo hende litt etter hvert, men vi har ikke overnattet der på 5 år, tror jeg. (dvs ikke etter vi fikk barn)
|
|
|
#15 |
|
blid
Sv: Har dere hytte?Ja - vi har egen hytte på fjellet. Vi har bygd hytta selv med veldig god hjelp fra svigerfar. Det er flott turterreng der hytta ligger og bare en times kjøretur hjemmefra. Vi bruker hytta masse i helger samt høstferie, vinterferie og selvsagt i påsken
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har dere hytte?Nei, vi har ikke hytte, og ingen vi kan låne gratis heller. Jeg ønsker meg hytte på fjellet, men privatøkonomien tillater ikke det akkurat nå. Vinner vi i lotto står hytte veldig høyt oppe på lista.
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere hytte?
Vi solgte hus, og bor nå i leilighet. Overskuddet fra salget ble investert i hytte, og vi kaller det hagen vår. For vår del passer det veldig godt - jeg liker late dager med god bok og tent peis, mannen liker prosjekter og å bygge noe - hytta har begge deler.
|
|
|
#18 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men tanken på en har meldt seg. Vi disponerer en hytte så mye vi vil, på fjellet, men det er noe med det der å låne andres hytter. Jeg har lyst å ha noe som er MITT, og som jeg kan innrede slik jeg vil, og som jeg kan reise fra uten å være redd for om alt er slik det var da vi kom... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nattrangler
Sv: Har dere hytte?Hva synes dere om den hytta jeg la ut link på, er den verd pengene ?
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere hytte?Jeg synes den var ok, jeg. Den har jo fin beliggenhet med tanke på helårsbruk? Og den så vedlikeholdt ut. Bytte ut litt møbler osv, så blir det virkelig koselig.
|
![]() |
|
|