|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Har store forbokstaver gått av moten?Er det moderne å skrive navnet sitt med bare små bookstaver, nå, eller?
|
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg får fnatt av akkurat det der. Ok, jeg kan overse dårlig punktbruk, skrivefeil og annet rask, men når man ikke gidder å bruke stor bokstav i sitt egen navn en gang, usj...
|
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?det er selvsagt for å spare miljøet ikke vær så konservativ nå elinblu men gjør heller ditt for å redde kloden selv har jeg også kuttet ut tegnsetting og linjeskift |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg leste en hel annonse på finn.no uten store bokstaver og punktum. Annonsen, som var ganske lang, ble avsluttet med at selger oppfordret folk til å ringe, fordi han "ikke var så god på data". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hulder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?
Nei, etter år med forumbruk og online spill, føles store bokstaver i en hel setning som om noen skriker skjærende til meg.
|
|
|
|
#9 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Her i huset er store bokstaver like moderne som før.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Grøsser innvendig når jeg ser tekster uten store bokstaver, eller egennavn uten stor bokstav. Nei, jeg vil være konservativ i skriftspråket mitt! |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg skjønner ikke at folk ikke har mer respekt for sitt eget navn. SELVFØLGELIG skriver jeg navnet mitt med stor forbokstav!! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg syns egentlig det er litt latskap at man ikke gidder å skrive stor bokstav i sms også jeg da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Grøss. Jeg bruker til og med stor forbokstav i sms-er.
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg signerer med en liten a i fornavnet mitt.
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg er så gammel og konservativ at jeg bruker store bokstaver i egennavn, og jeg tilstreber korrekt tegnsetting til og med på sms. :fossil:
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 08-08-08 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Jeg skriver alltid stor bokstav på egennavn - også på sms.
|
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har store forbokstaver gått av moten?Her går det i stor bokstav ja...også er jeg så gammeldags at jeg gjerne setter kvinnenavn før mannsnavn på typ invitasjoner, presentasjoner osv.
|
![]() |
|
|