|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Kake med minimarshmallowsVi har gått til innkjøp av en stor pose med minimarshmallows som mann og datter vil at jeg skal lage kake av. Er det noen som har en oppskrift de kan anbefale?
![]() |
![]() |
#2 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake med minimarshmallowsKan man ikke bare klippe dem i to og hive oppi røra til sjokoladekake da? Har ikke prøvd selv, men lest det et sted, og nå tror jeg jammen jeg skal prøve det ved første og beste anledning.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kake med minimarshmallowsDisse er ganske så små, så jeg trenger ikke klippe dem engang. Hvis jeg ikke får en egen oppskrift, så tester jeg ut det.
![]() |
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake med minimarshmallowsJeg tror jeg så det på Det Søte Liv.
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kake med minimarshmallowsNei, men jeg kan jo tipse om at Kakao med minimarshmellows både ser godt ut og er det, for både små og store.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Kake med minimarshmallowsHar aldri laget kake med sånne inni - men til Emma Helenes 3 års dag pyntet vi mufinsene med dem. (Ide stjålet fra en eller annen på NM.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake med minimarshmallowsJeg spiste en sånn i sommer faktisk, for første gang!
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Kake med minimarshmallowsDet er oppskrift på Marshmallowkake på det søte liv... Jeg har aldri prøvd den, men alle jeg har snakket med som har prøvd den sier den er himmelsk.
![]() |
|
|