Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Handlenett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 12:04   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handlenett

Har sittet og sett litt på rettinett.no, jeg har så lyst på en handlepose i tøy.
Men jeg finner liksom ikke helt det jeg leter etter. Den må jo være på str med en pose, hvis ikke forsvinner litt av poenget, da kan jeg jo bare stappe tingene i veska i stedet. Og så må den ha tykke håndtak, slike tynne strips må jo være vonde å bære på. Og så vil jeg gjerne ha litt glade farger da, og at den helst ikke skal koste mye mer enn 150. Har dere noen tips til et slikt sted?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:07   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handlenett

En fempakning med Baggu går rett under tollgrensa.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:08   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er kjempefornøyd med baggu nettene mine. Jeg har alltid et i veska som jeg kan putte ting i. Det er omtrent som en plastpose fra matbutikken i størrelse, litt grunnere, og gode å bære. Vet at mange syns det samme om Envirosax.

Gammel 07-08-08, 12:09   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Her finner du mange gode tips. Selv bruker vi baggu. De er kjempefine og praktiske!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:13   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en baggubag liggende i hver barnehagesekk, så kan jeg stappe den full av møkkete klær og greier som skal hjem. De har lengre håndtak enn vanlige bæreposer, så jeg får dem over skulderen.

Gammel 07-08-08, 12:15   #6
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh...likte begge to, kanskje Envirosaxene var hakket finere, men så vidt jeg forsto av tråden som ble linket til, litt dyrere?
*shoppeshoppeshoppe*

-02
-06
Gammel 07-08-08, 12:18   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefornøyd med Baggu'ene mine. Nå har jeg også fått meg et par poser fra Kiwi (kr. 16,90); omtrent samme utførelse og kvalitet, men ikke like fin farge.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:18   #8
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Hmf, en 5-pakning med Envirosax kostet 203 kr, det blir akkurat over tollgrensa det. MEEEN mamma er i USA akkurat nå, så da kan jeg bestille og sende dem til henne slik at hun kan ta dem med seg hjem for meg. Det er bare det at da må jeg vente en hel måned og litt til

-02
-06
Gammel 07-08-08, 12:23   #9
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

PS: du må ikke bruke vanlig kurs, men tollvesenets omregningskurser.

Gammel 07-08-08, 12:24   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Bagguene er herlige. De har jeg hatt en stund. Men jeg er like fornøyd med nettene fra Kiwi !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:12   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes nettene fra meny er helt gnistrende, jeg
Grått er kanskje ikke en spennende farge, men til ta 3 betal for 2 og 16.90 pr stk er de flotte nok

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:17   #12
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg synes nettene fra meny er helt gnistrende, jeg
Grått er kanskje ikke en spennende farge, men til ta 3 betal for 2 og 16.90 pr stk er de flotte nok

Kjøpte også disse, pluss ett fra kiwi. Er stolt av kunne si at de faktisk blir brukt så godt som hele tiden også.

Gammel 07-08-08, 13:23   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Personlig ser jeg ingen grunn til å bestille handlenett i dyre dommer når man får dem for 10 kroner stykket på Prix. Eller egentlig på alle Coop-butikker. De er svarte, har Coop-logo, forkynner "litt ditt", har gode bærehåndtak - ja og så er de billige.

Coop har også en mindre variant i mer solid stoff, de er blå og koster 20 kroner. De har vi hatt lenge, men så dukket disse større svarte opp, og de er ypperlige og jeg foretrekker dem nettopp på grunn av at de er større. Dessuten har de både langt og kort håndtak, og kan bæres over skulderen hvis man vil.

Anbefales!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:23   #14
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har både Envirosax og Flip and Tumble, og er mest fornøyd med sistnevnte. De har lengre hank, og den lille lommen en folder nettet inn i, fungerer utmerket til nøkler/mobil når det er i bruk.

Det er mye billigere å bestille direkte fra Flip & Tumble enn fra rettinett.no. Jeg betalte $44.90 (NOK 233) for tre nett inkl porto. På Rett i nett hadde jeg betalt 300 bare for nettene og betalt porto i tillegg.

Gammel 07-08-08, 13:56   #15
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi er superfornøyde med våre bagguer.
Vi har to i bilen, jeg har to i veska og så har vi to på hylla i gangen - sånn har vi dem alltid når vi trenger dem. Til og med mannen husker på å bruke dem.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:58   #16
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Tror kanskje jeg skal bestille noen Flip and Tumble-bagger, de så veldig greie ut!

-02
-06
Gammel 07-08-08, 14:06   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi fikk på Coop Prix for en stund siden og det er i bruk.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:08   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjempe glad i bagguen mine. Har kjøpt sånn til mange andre. Men akkurat nå bruker jeg AKKURAT like mye meny posene mine. Som har akkurat samme form, Mye billigere og en grei strikk som skal festes rundt istedenfor posen. Meny har jo og noen grønne. Men liker bedre meny fargen.

Og på Esso så jeg de hadde noen kjempefine svarte poser som lignet i form og stoffet var samme. Disse var for redd barna eller røde kos. Og man gir en myggnetting til noen i Afrika når man kjøper posen.

Hadde jeg ikke hatt 11 poser så hadde jeg nok kjøpt noen sånne og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 15:31   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte kjempefint nett på Teknisk Museum i sommer, til 78 kr. Stort, med solide håndtak, kan rulles sammen så det blir kjempelite når det ligger i veska (festes med ei snor med trykknapp). Angrer på at jeg bare kjøpte ett.

Gammel 07-08-08, 15:35   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har de også fine nett, og andre vesketyper.

De som tilsvarer Baggu i pris, er litt mindre, men med kulere design. Og så skal de ikke sendes med fly fra USA.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.