|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Asylmottak møter motstandDette er den store nyhetssaken ved mitt gamle hjemsted. Har lest igjennom diskusjonen som går på nettavisen og blir rett og slett lei meg over alle den fremmedfrykt og uvitenhet som er i samfunnet vårt. Ville dere reagert så sterkt om det skulle komme et mottak med ungdommer i deres nærmiljø?
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Asylmottak møter motstand.Hvordan skal bemanningen ved mottaket være?
![]() |
#3 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Asylmottak møter motstandJeg ville jo tro at det er bemanning hele døgnet, det er jo mindreårige som skal bo der. Men naboene har ikke en gang vurdert at dette kan gå bra....
![]() |
#4 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Asylmottak møter motstandSå akkurat et innslag på NRK-nyhetene, hvor idrettsforeningen gikk i mot asylmotak på en campingplass fordi asylsøkerbarna kunne ødelegge fotballbanen som ligger rett ved siden av! Unnskyld meg men:Hva skjer? Etter den tragiske hendelsen på asylmottaket i Våler virker det som om det er stuereint å servere de simpleste unnskyldninger for å ikke ha et asylmottak i nærheten.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Asylmottak møter motstandSynes dette er trist, og vitner om lite kompetanse balant de som uttaler seg. Kan ikke skjønne at noen oppegående mennesker fra en idrettsforening kan stille opp på tv med slike argumenter. Sa jeg oppegående?
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Asylmottak møter motstandJeg så han sjarmerende fyren til venstre på bildet i nyhetene for noen dager siden. Han mente han måtte slutte å ha barna ute, og gikk langt i å antyde at det kom til å bli en opphopning av sexmonstre på asylmottaket.
![]() |
|
|