|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Overnatting ved GardermoenEr det noen hoteller som er bedre enn andre. Vil selvsagt ha billigest mulig, men kort vei (liten tid på transport) betyr også noe. Vi kommer om natten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Overnatting ved GardermoenDet mest komfortable (hvis flyet går grytidlig) er SAS-hotellet. Da kan man stå opp, tusle over og sjekke inn, og så gå tilbake og slappe av med deilig frokostbuffet fram til boarding... |
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Overnatting ved Gardermoen:tsk-tsk:
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Overnatting ved Gardermoen
Åh, sånn å forstå... Anbefaler fortsatt SAS-hotellet, jeg. Bedre å gå 50 meter og stupe i seng, enn å måtte stable unger og bagasje inn i bilen, kjøre en snau halvtime og bære bagasje og trøtte og slitne unger ut av bilen igjen. |
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting ved GardermoenHvor langt har dere hjem? Vår erfaring er at det er like greit å sette seg i bilen og kjøre hjem når en lander på natta med unger. Men vi har bare 2 timer hjem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Overnatting ved GardermoenJeg hadde lagt meg på Sas-hotellet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Overnatting ved GardermoenSAS-hotellet er veldig greit! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
godt brukt
|
Sv: Overnatting ved GardermoenJo vil skal altså kjøre ca 7 timer neste dag . Det var jo en viktig opplysning. Eller kjøre med en gang. Det er det vi ikke klarer å bestemme oss for. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Overnatting ved GardermoenIkke med det SAS-hotellet. Jeg tenkte mest på at jeg vill gått kortest mulig og fått ungene iseng slik at jeg var klar for neste dags kjøretur. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Overnatting ved GardermoenGardermoen Airport hotell.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Overnatting ved GardermoenDersom ikke pris er et tema, så ville jeg definitivt ruslet over veien til SAS-hotellet for natten.
|
![]() |
|
|