|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Trenger tips til antrekkJeg skal på en sammenkomst før jul. Businesspartner-treff kan man vel kalle det. Det er ettermiddag/kveld. Jeg gidder ikke ta på meg kjole, men trenger noe pent og kanskje litt kult å ha på. Jeg antar det blir kaldt til tider, inn og ut av taxier, bytte utested en gang tipper jeg etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til antrekkJeg pleier ha på meg sort drakt.. eller dress om du vil. Innsvingt jakke og bukse i feminint snitt, men en litt mer rocka topp under. Stroppesko og gjerne en litt knæsj veske. Syntes det er klassisk og kuult samtidig. Og det går bra uansett dresskode.. så lenge det ikke er ball da. Kan jo evt bare ha på en finere topp under hvis man skal være finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
![]() Sv: Trenger tips til antrekkOk, ser at du pleier ha drakt ..hehe.. men det KAN bli veldig fint med rett tilbehør. Kjøp en veskei rød lakk og matchende sko feks. Frisyre og sminke gjør også underverker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekkHm... kort skjørt og høye støvletter er det første jeg tenker. Ikke stilettstøvletter, men likevel høye og "smale". Så ville jeg hatt på en kul topp av et eller annet slag, gjerne litt utringet (intet fungerer bedre når det gjelder å få sjefen til å legge merke til en
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekkAlle skriver; "så tar du bare på en kul topp under" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekkSist var jeg var på noe lignende hadde jeg på sort bukse som gikk rett under kneet, sorte enkle litt stilige støvletter som rakk til kneet, offhwite topp med blanke stener og en sort dressjakke fra Versace med pyntede knapper, litt sånn bling bling
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekk
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger tips til antrekkI helgen på "julebord light" på hotell hadde jeg på med en helt enkel "den lille sorte" med en cashmir-bolero over som gikk av og på alt etter om jeg var ute på terrassen eller inne
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
![]() Sv: Trenger tips til antrekkDen litt "kuule" toppen jeg snakker om er en topp jeg kjøpte på Morgan nylig. Den er svart og ermeløs med stort trykk i sølv foran. Bak er det et transparent felt med svart blonde (en V liksom) og den er i tillegg rynket i ryggen. Kanskje litt "ungdommelig" stil da, men jeg syntes det er kjempefin til å "dresse ned" en drakt feks. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|