|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Var ikke søt nok for åpningsseremonienhttp://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle2588038.ece
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienJa, Kina er jo så perfekt. Syntes det passet så bra at akkurat Kina laget en stor formasjon i form av en fredsdue også, for det symboliserer det Kina står for perfekt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienDet er tragisk, men er nok noe som ikke bare kinesere ville valgt å gjøre.
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienKinesere er ikke så nøye på om ting er helt ekte, bare det ser bra ut. Jeg synes egentlig det ei litt kul innstilling.
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienJa, de fornekter seg ikke. De hadde jo til og med brukt dataanimasjon for å få fyrverkeriet til å se bedre ut. Men dette syns jeg var mye verre.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienDette synes jeg rett og slett var grotesk, jeg blir skikkelig forbanna på jentas og foreldrenes vegne! Det blør i mammahjertet mitt. Tenk om det var mitt barn som sang så vakkert, men de ville ikke vise henne på tv fordi hun var for stygg? Samtidig fikk ei annen, penere jente all æren og ble vist frem overalt, mens det var MIN jente som virkelig sang? Jeg fatter ikke at det går an ...
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonien
En ganske kjent greie i Hollywood også, det der. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonien"– Egentlig var det Yang Peiyi som sang, men hun er lubben og har ujevne tenner. Derfor valgte vi Lin til å mime til opptaket under åpningsseremonien. Vi tenkte på hva som var best for nasjonen, sa Chen." |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Overført til leker: |
|
|
|
#12 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienHerlighet, det blir bare for dumt. Kunne de ikke valgt en som kunne synge, da, og som var søt nok? De har jo noen millioner å ta av, så det kunne vel ikke vært så vanskelig.
|
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Det lar seg ikke overføre til leker. Nope.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienJeg unner ingen små barn å skulle synge direkte på en åpningsseremoni, så jeg skjønner godt at hun måtte mime. |
|
|
|
#18 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, det er greit nok å skulle mime, hadde det vært hun som sang i utgangspunktet...
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Helt enig. Og i et land med så mange mennesker burde det vært mulig å finne en de både mente var søt nok og som kunne synge. |
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonienLubne små jenter med skjeve tenner er egentlig fryktelig søte |
|
|
|
![]() |
|
|