Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan vasker du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Slik vasker JEG håret, ja:
Vasker én gang med sjampo – ferdig! 60 23,72%
Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling. 126 49,80%
Vasker to ganger med sjampo, så balsam, så skylling. 52 20,55%
Vasker én gang med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 3 1,19%
Vasker to ganger med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 1 0,40%
Annet, jeg bare MÅ presisere i tråden under! 10 3,95%
Flasspåll!!! 1 0,40%
Deltakere: 253. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 20:07   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan vasker du håret?

Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg, men jeg grep meg i å fundere over hvor himla mye tid som går med i dusjen når mitt lange/tjukke hår skal vaskes. Hvordan gjør folket det?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:09   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Klipper det kort, så vaskes det fort, og det tørker fort.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:10   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling.

Har kort/halvlangt hår som er lett å vaske.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:50   #4
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling.

Har kort/halvlangt hår som er lett å vaske.

Gammel 13-08-08, 22:01   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vasker en gang med shampoo og noen ganger bruker jeg balsam i mitt korte hår.

Gammel 13-08-08, 20:10   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen ting som passa for meg. Jeg vasker to ganger med sjampo og bruker nesten aldri balsam eller hårkur. Jeg har kort-kort hår og vasker det hver dag, så det burde kanskje holde med en runde med sjampo, men jeg bruker voks og den får jeg ikke skikkelig ut første gang.

Gammel 05-10-08, 20:06   #7
LailaM
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
LailaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ingen ting som passa for meg. Jeg vasker to ganger med sjampo og bruker nesten aldri balsam eller hårkur. Jeg har kort-kort hår og vasker det hver dag, så det burde kanskje holde med en runde med sjampo, men jeg bruker voks og den får jeg ikke skikkelig ut første gang.

slenger meg på denne, klerer meg ikke uten voks, men no dritt å få ut....

LailaM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:11   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ein gong shampo (ca 6 sekund)
Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Eg kjedar meg faktisk dersom eg dusjar lenger enn 2-3 minutt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:12   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:15   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vasker en gang, ingen balsam.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 22:10   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Som regel vasker jeg håret og skyller ut. En gang i uken bruker jeg renseshampo. Da er det vask, skyll, vask, vente 3-4 min og skyll.

Gammel 15-08-08, 22:09   #12
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Vasker håret med shampo,skyller shampo,skyller,balsam.
Da blir håret rent,bruker skum og diverse styling produkter,

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:24   #13
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg har prøvd å skulle nyte lage gode dusjer, men det går bare ikke. Ikke varme bad heller.

Ellers så vasker jeg håret to ganger, og gir det en omgang med balsam. Om noen var interessert i det hele tatt.

Gammel 14-08-08, 00:17   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Du og jeg Alfa
Godt å se at det finnes flere av oss. Mannen min kan virkelig ikke forstå at jeg ikke orker å stå der i laaange tider.

Gammel 14-08-08, 21:32   #15
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Kan signere!

Unntaket er når jeg er gravid.
Da kunne jeg stått i dusjen flere timer om dagen.

Gammel 07-10-08, 13:14   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Signerer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:14   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Shampo, skyll, balsam, venter 3 minutter, skyll. Jeg har sånn passe langt hår. Jeg synes jeg bruker lengre tid etter jeg har dusjet til å få håret sånn passe greit.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:33   #18
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjampo - skyll - ferdig.

Kort hår er praktisk.

Gammel 13-08-08, 21:36   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vasker to ganger med sjampo, så balsam, så skylling.

Gammel 13-08-08, 20:14   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis vasker jeg det én gang; hvis det har gått mer enn to dager siden sist (det er sjelden) eller det er ekstra skittent av andre grunner (f.eks. voks eller andre klisne greier) hender det at jeg vasker det to ganger. Balsam bruker jeg kanskje én av tre ganger, og da lar jeg den være i mens jeg vasker resten av meg - et minutt eller to, altså. Hårkur bruker jeg kanskje et par ganger i året i snitt. Jeg er nær ved å være enig med Alfa - jeg gidder bare ikke bruke lengre tid i dusjen enn det jeg synes er nødvendig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.