Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger hjelp til å bli kvitt noe dritt på pcn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 21:59   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Trenger hjelp til å bli kvitt noe dritt på pcn

Jeg har fått noe irriterende på pcn min. Ca hvert 5. minutt spretter det frem en ekstraside når jeg åpner en side på nettet. Det er de samme sidene som går igjen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få stoppet dette. Har på popup-blokkering, men det hjelper ikke. Blokkerer også web-adressene etterhvert som sidene dukker opp, men de skifter små tegn i adressen for hver gang, så det nytter jo ikke.

Hvordan kan jeg finne dritten og bli kvitt den?

Gammel 14-08-08, 22:08   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til å bli kvitt noe dritt på pcn

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/

Velg Housecall, deretter Hijackthis. Søker etter virus og adware, og fjerner det meste.

Gammel 14-08-08, 22:17   #3
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Prøver!

Gammel 16-08-08, 00:06   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Ble det noe resultat?

Gammel 16-08-08, 01:30   #5
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Glemte helt å svare.

Jeg lastet ned feil i linken din og ble bare kvitt 20 spyware-ting. Fikk så tips av ei venninne om å slette cookies og sånt, så jeg gjorde det også. Samt temp.filer. Siden har det ikke dukket opp, faktisk.

Gammel 16-08-08, 09:15   #6
Left
Passiv

Standard

Har to forskjellige spyware-programmer, for ofte finner det ene programmet, men ikke det andre. Kjører dem med jevne mellomrom.
Da kvitter du deg med en del skit.

Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 13:53   #7
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Kjører AdAware innimellom, men den fant ikke dette.

Gammel 16-08-08, 15:30   #8
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Du bør laste ned Crapcleaner, Spybot og Ad-Aware og kjøre det med jevne mellomrom, så slipper du alt slikt

De er gratis alle sammen.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 16:36   #9
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Er rimelig fornøyd med SuperAntiSpyware jeg, den finner masse ad-aware ikke finner og den er gratis
http://www.superantispyware.com/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.