Hjelp meg å velge!
Jeg har kjøpt meg en splitter ny OTH tvillingvogn med alle de nye finessene og er superfornøyd. Til bagene hadde jeg tenkt å kjøpe en liten Ticket2Heaven dunpose, da det er få som passer i de små tvillingbagene. I dag kom de nye Voksi Urban posene i butikken og de er jo såå lekre! Jeg fikk prøve en i en liten bag ala OTH og det ser ut til at det kan gå. Mulig jeg kan ta ut madrassen fordi bunnen er så tykk. Nå ble jeg så i tvil. Velger jeg Voksi Urban har jeg en pose for hele vognperioden da den er 90 cm og kan utvides til 122 cm. Den er varm og god og kjempefin i brunt. Meeeen, T2H posen er lyseblå og passer nok bedre til den brune sportsdelen. Den er nok litt mindre også og kan kanskje brukes lengere i bagen? Den nye OTHen har tilnærmet flat liggestilling så det er ingen krise om vi må gå over til den før enn vi hadde tenkt altså. T2H posen må nok byttes ut om et år eller så for da blir den for kort. Det var ikke så mange farger som passer både til den brune sportsdelen og blå bagene. Blir det kjedelig med brunt/brunt? Det var en nydelig brunfarge.
Sånn. Puh! Er det noen som kan hjelpe meg å velge?