Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

HM-bukser eller andre rimelige bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 21:38   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM-bukser eller andre rimelige bukser?

Er de ok egentlig?
Jeg kommer sannsynligvis til å miste en del kroppsvekt fremover pga div medisiner og gidder ikke bruke en formue på nye bukser. Men trenger nye desperat! Er på jakt etter en smal ettersittende modell, men ettersom jeg bruker 44 i bukser ofte, så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i dette.

Kjøpte mine kjære utslitte på Lindex i fjor, men de har ikke lenger...
Ellers så har jeg kun videre utgaver.. Levis, Lee osv. Gidder ikke kjøpe mer av det... Hvor kan jeg få tak i nye som sitter pent?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 21:42   #2
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HM bukser eller andre rimelige bukser?

Snakker vi jeans? De har i så fall noen helt ok på Cubus til en rimelig penge. Sitter fint på meg med mine hofter og rumpe, hvert fall.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 21:42   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans ja.. eller svarte/brune bukser.

Noterer cubus. Er de høye i livet og fri for kjerringfaktor?

Gammel 14-08-08, 21:57   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både Cubus og HM er helt OK kvalitet etter hva de koster. Jeg har et par Only-bukser også som holder det utroligste, men seff, de ser jo mer slitt ut enn et par Lee antageligvis hadde gjort. (Hvilket ikke gjør noe siden jeg elsker slitte jeans! )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 22:13   #5
Joika
Pauset

Standard

Sv: HM-bukser eller andre rimelige bukser?

Så lenge de ikke rakner så.
Lindexbuksa mi er ikke til å stole på lenger tror jeg.

Gammel 14-08-08, 22:15   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et par Cubus-bukser som jeg er veldig fornøyd med.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 22:17   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Har kjøpt meg Vero Moda jeans i overgangsfasen nå før jeg (bank i bordet) kommer tilbake til før-gravid-vekten min.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 00:02   #8
Joika
Pauset

Standard

Tror jeg har for stor ræv for de buksene.

Gammel 15-08-08, 07:57   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vila har bukser til 3-400 kroner. Kjempefin passform. Jeg bruker nå 42-44 og passer i str. 32 (livvidde). De går helt opp til 33. Kjøpte en i mørkblå og en i sort i sommer til 299 pr. stk.

De har Vila på Neste stopp bla.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 08:05   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror jeg har for stor ræv for de buksene.

Jeg har arvet 2 bukser fra cubus fra søstra mi - du har ikke for stor ræv til de, for jeg har ræv det står respekt av, og den får fint plass i de buksene. Mye strech i de da, så ikke kjøpe de noe for store) (men det var vel heller ikke planen tenker jeg )

Gammel 15-08-08, 08:49   #11
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

bloma er litt kul
Standard

HM-buksene er de eneste som passer meg.
Bruker merket &Denim Squin, de er smale i fasongen, men med mye stretch.
Passer fint når man har mer rompe enn lår.

Gammel 15-08-08, 09:08   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Cubus sitt "Yeans Please"-merke er strålende og buksene koster rundt 200 kroner.
Har selv to stykker og anbefaler dem varmt!

Gammel 15-08-08, 09:13   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM holder i massevis for min del iallefall.
Cubus også, men jeg opplever at de er litt vide i midjen - og trange i låra for min del.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:15   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeans ja.. eller svarte/brune bukser.

Noterer cubus. Er de høye i livet og fri for kjerringfaktor?

Jeg kjøpte et ar blå på cubus her i vår, 199 kr. var sånne med smal nede ,skulle ha de i støveletter. og det ble ynglingsboksen min før sommeren. men så svømmer jeg i den
De har fått inn ganske mange i det nye jeans serien. Masse kult. men ikke alt så veldig billig. Jeg synnes ikke 400-500 kr er så billig. :gjerrig:

Hva koster HM bukser?
Jeg finner bare bukser til 500 kr når jeg er på hm...

Gammel 15-08-08, 09:31   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kjempefornøyd med mine dongeribukser fra H&M. De har holdt fasongen, og er veldig slitesterke. VeroModa sine er noe godt ræl, det er som om all elastikken i dem forsvinner etter en runde i vaskemaskinen.

Jeg kjøper bare H&M nå, og ofte har de jo buksene jeg liker på tilbud så jeg har fått bukser til 198,- og slikt.

Gammel 15-08-08, 09:32   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de høye i livet og fri for kjerringfaktor?

Hvis de er høye i livet er det vel kjerringbukser?

Gammel 15-08-08, 09:33   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er kjempefornøyd med mine dongeribukser fra H&M. De har holdt fasongen, og er veldig slitesterke. VeroModa sine er noe godt ræl, det er som om all elastikken i dem forsvinner etter en runde i vaskemaskinen.

Jeg kjøper bare H&M nå, og ofte har de jo buksene jeg liker på tilbud så jeg har fått bukser til 198,- og slikt.

Bruker du skyllemiddel? Det tar knekken på stretcdongeri.

Gammel 15-08-08, 09:33   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikke mine!

Gammel 15-08-08, 09:36   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det er jo en mellomting mellom hoftebukser (la fettet danse) og kjærringbukser.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:36   #20
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Høyt liv is the new rock and roll! Følg med, følg nøye med.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.