|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() En bekjennelse av vinsynderFor en stund siden kjøpte jeg en pappvin. Typen har vært kjøpt inn før, dog annen årgang. (Og annet bilde utenpå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynderLindemann har da en god pappvin har de ikke? De var utsolgt på polet nå, så jeg prøvde en sør amerikans istedenfor.
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynderKan det være at du hadde åpnet den og latt den stå for lenge, da? Pappvin taper seg også over tid, selv om de holder lengre enn flaskevin...
![]() |
#4 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynderLindemann har jo alltid fungert som nødvin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynderJeg erfarte akkurat at pappvinen som ikke funket forrige gang vi forsøkte funket som nødvin neste gang. Da var den kjøleskaptemperert og smakte generelt svært lite. :desperat:
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynderNødvin? Jeg drikker vin titt og ofte, men er aldri så nøden at jeg tar til takke med dårlig kvalitet. Kjøper kun flasker selv,men har ofte blitt servert pappvin hos venner og slektninger. Syns pappvinen jeg har drukket holder høy kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynder
For meg er det stor skilnad på t.d. ein god Amarone og eit glas billigvin. Men rødvin er jo godt, så det er anledning og økonomi som avgjer om eg investerer i kvalitetsvin eller om eg klarer meg med "nødvin". Det er då vel ingen som drikk noko dei synest smakar fælt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: En bekjennelse av vinsynder
Gjorde nøyaktig samme tabbe
![]() |
|
|