Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lyst på ny sofa, jeg ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-08, 17:01   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lyst på ny sofa, jeg ...

Vår gamle sofa er hele 18 år gammel og vi hadde vel egentlig tenkt å holde ut med den et par-tre år til siden det jo blir litt søl og gris med små barn, men nå er den så slitt og når vi får besøk av andre enn "de faste" så kjenner jeg at jeg skammer meg litt her.

Tenkte på en sofa som kan vare noen år mens barna enda er små, vi kommer uansett ikke til å kjøpe dyr sofa enda,

Lurer litt på denne; Fra Bohus, heter Cuba og er sånn fake-skinn. http://www.bohus.no/default.asp?page...1940&p1940_v=1

Vi har ikke vært og sett på denne "live" men jeg er stadig på Bohus sine nettsider og titter på denne.. ser iallefall fin ut på nett..
Har ringt om den i dag og damen på BOHUS sa at det ikke er noe skinn men syntetisk. Jeg trodde kanskje det var nubuk-skinn men det var det ikke. Vet ikke helt om jeg vil ha sånn skinn/fakeskinn heller siden vi har hatt stoff-sofa i alle disse årene...

Noen som har latt seg friste av tilbudet og kjøpt denne?? Eller har sånn type stoff i sofaen sin?

Evt andre tips til greie sofaer til en rimelig penge? Ikea-sofa eller noe..
Denne feks. Heter EKTORP

Om dere har kjøpt sofa det siste året, hva har dere kjøpt? Takker for svar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.