Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gaaah vi er uten vaskemaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 21:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaaah vi er uten vaskemaskin

Så tråden om oppvaskmaskin-mangel her inne og måtte høyne med mangel av VASKEMASKIN! Jadda, vår 1,5 år gamle Elextrolux-maskin har funnet ut at den ikke skal funke mer. Festlig. Jeg som har et barnehagebarn som har som mål å se mest mulig skitten og våt ut når hun blir hentet hver ettermiddag, og en baby som gulper og sikler mer enn 10 hunder tilsammen. Av alt som kan ryke må vel vaskemaskinen være det verste.

Det hyggeligste av alt er at de faen ikke kan komme og fikse den før 27. august! Altså om halvannen uke! Og den datoen skal jeg være alene med barna, jeg må møte opp på Tinghuset som forlover og alt skjer liksom den ene dagen der, aner ikke hvordan jeg skal få det til. Og sier jeg nei til å la reparatørene komme den dagen, må jeg vente helt til 10. september.

Har nettopp kommet hjem fra svigers med 3 bæreposer med nyvaskede klær som stinker PARFYME herfra til Nordkapp.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:56   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Æsj, så kjedelig! Har de ingen mulighet for å låne deg en maskin så lenge, da?
:har også klær som stinker svigervaskepulver:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:58   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Andre gangen jeg opplevde det og hadde en liten tass i tillegg til ei jente som sluttet med bleier, og ei til som gikk i barnehage så kjøpte jeg en vaskemaskin til. Har ikke angret ett sekund. Superkjekt til vanlig også og ha to maskiner, og i sommer måtte igjen "krangle"-maskinen vår repareres igjen (på garanti), og selv om jeg la ut i det vide og brede om tre unger og hauger av klesvask så tok det 3 uker før den ble reparert ferdig pga. at de måtte vente på deler etter de hadde vært og sett på den. Glad jeg hadde en maskin til da. Nr.2 maskin er bare en sånn billigmaskin, men den har jammen vært gull verdt.

Håper du får fikset det så kjapt som mulig. Har du sjekket om du får lånemaskin der du har kjøpt den? Det fikk jeg tilbud om til slutt, men det er jo litt styr og hente en maskin og sette den der hvor du allerede har den andre, men om du blir mange uker uten så kan jo det være greit.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:59   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

All medfølelse, det er enda verre enn når oppvaskmaskinen streiker. Oppvasken kan man jo ta for hånd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:00   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Huff da, så kjedelig. Bra du får vasket hos svigers i det minste. Har du mulighet til å la noen andre være hjemme hos deg den 27. hvis du selv må bort? Slikt må fikses fort ja!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:11   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Jeg aner ikke om man får lånemaskin, det burde de vel ha sagt noe om i tlf i så fall, men uansett så orker jeg ikke det styret (bor i blokk med trapper) for bare halvannen uke. Og enda en maskin har vi faktisk verken plass eller råd til, hehe. Hadde vi hatt råd til å kjøpe en ny maskin bare fordi den vi har streiket litt, hadde vi nok heller betalt et annet firma for å komme og fikse den fort, i stedet for å vente på garanti-fiksing.

Magica: ja det er det jeg må prøve å få til. Det som er så kjipt er at folkene sier de kommer mellom 8.00 og 13.00, så jeg kan ikke bare stikke og hente feks. mamma heller. Og alle andre er jo på jobb. Men jeg får nok til noe. Vielsen er kl. 14.30, så jeg rekker det nok, om ikke får jeg be reparatøren låse og gi nøkkelen til naboen når han går, men det er vel et sjansespill det også. HJELP.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:29   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Dette er grunnen til at Elkjøp har 30 dagers returgaranti, er det ikke?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 08:30   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Nå er vi uten vaskemaskin også.

Det er 5. gangen på under 3 år at det er noe galt med den, men NY, nei DET får vi ikke, for det har vært ulike feil hver gang må vite, og man skal ha samme feil 3 ganger for å få ny.

Når den ikke virket nå så sa jeg til mannen at jeg er så lei den maskinen at jeg ikke kan få sagt det ord. Kjøp en ny da vel, sa mannen. Så nå skal jeg undersøke litt. Skal ha ny tørketrommel også, så dette blir bra!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 08:32   #9
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Det er ikke gøy å være uten hverken oppvaskmaskin, vaskemaskin eller tørketrommel.

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 09:01   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Det er ikke gøy å være uten hverken oppvaskmaskin, vaskemaskin eller tørketrommel.

Nei det er noe satans herk. Men må jeg velge noe å være uten, velger jeg heller oppvaskmaskin og tørketrommel, for man kan vaske opp eller henge opp klær (jeg bruker bare trommelen til håndklær, sengtøy og truser uansett), men det er litt verre å vaske klærne for hånd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 09:06   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Å, så GØY! :klapper begeistret i hendene: Du skal få lov til å leve som på femtitallet! Eller kanskje trettitallet! Det var tider, det du!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 09:12   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Hahaha ja, ikke sant.
"Desverre" så kjører jeg heller til svigers og mamma enn å stå og vaske i badebaljen. Skal ut med en ladning i dag.

Men mannen skal se på slangene og diverse, for jeg tror egentlig det er noe som kanskje sitter fast. Så han skal se på det i dag. Håper vi slipper reparatørene her, for jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til med bryllupet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:39   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Jeg ville sjekket med der du kjøpte den. Noen kjører ut lånemaskin til deg, og det er ikke noe de uoppfordret sier at de har lånemaskiner. Spør.

gurgle: ja det er desverre sånn, det må være samme feil, det er noe produsentene krever. Kjipt men sant.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:40   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, så GØY! :klapper begeistret i hendene: Du skal få lov til å leve som på femtitallet! Eller kanskje trettitallet! Det var tider, det du!

Åh - heldige du!




Not...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:57   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

gurgle: ja det er desverre sånn, det må være samme feil, det er noe produsentene krever. Kjipt men sant.

Ja, det er utrolig kjipt. Man burde jo også kunne forvente at en maskin ikke skal ha 5 feil på 2 og et halv år heller da... Forbrukerrådet mener jeg burde få ny - produsenten mener det ikke. Og jeg orker bare ikke å ta opp kampen, bruke tid og krefter på det.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:21   #16
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Og da er den nye oppvaskmaskinen i hus... og gjett hvem som må ha tak i elektriker... faaaaaaeeeeeen!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:25   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Min bestemor hadde et drøyt år der hun, med 5 gutter mellom 4 og 14 år, hentet vann i bekken, 200 m fra huset, kokte det opp og vasket klær i en diger kjele, hentet mer vann, kokte opp og skylte og skylte til det var rent. Hun ble veldig glad for vaskemaskinen hun fikk året etter da de fikk lagt inn vann.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:31   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min bestemor hadde et drøyt år der hun, med 5 gutter mellom 4 og 14 år, hentet vann i bekken, 200 m fra huset, kokte det opp og vasket klær i en diger kjele, hentet mer vann, kokte opp og skylte og skylte til det var rent. Hun ble veldig glad for vaskemaskinen hun fikk året etter da de fikk lagt inn vann.

Jøss det var rart. At hun ble glad for det ja.
Deilig å kjenne at man lever lizzzom.

  Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:32   #19
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min bestemor hadde et drøyt år der hun, med 5 gutter mellom 4 og 14 år, hentet vann i bekken, 200 m fra huset, kokte det opp og vasket klær i en diger kjele, hentet mer vann, kokte opp og skylte og skylte til det var rent.

Men allikevel bruker man mye mer tid på klesvask nå enn tidligere!

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 12:01   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah vi er uten vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Men allikevel bruker man mye mer tid på klesvask nå enn tidligere!

Jeg tror at når man vasker tøy på dette viset, så lar man ungene gå til tøyet er SKIKKELIG møkkete og vasker ikke tilnærmet rent tøy som i dag.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no