|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Boblete boblejakke?Storebror ønsker seg fortsatt en boblete boblejakke (fant ikke i fjor). Så om noen ser en boblete boblejakke noen steder, så vær så snill å gi meg en lyd.
|
|
|
#2 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boblete boblejakke?Håper storebror får sin boblete boblejakke i høst. Hvis han ønsket seg det samme i fjor, så må det jo være noe han har veldig lyst på. Skal si ifra jeg, om jeg ser en boblete boblejakke.
|
|
|
#5 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boblete boblejakke?
Jeg så nesten for meg de svære dunjakkene jeg
|
|
|
#7 |
|
lykkelig
|
Sv: Boblete boblejakke?Benneton sine er supre! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boblete boblejakke?
Benettons dunjakker er kommet i butikkene allerede. Vet ikke om de er "boblete" nok?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boblete boblejakke?Bergans har kjempefine boblete boblejakker, men lurer på om 10 år kanskje er minste størrelse?
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Boblete boblejakke?Nei vi har ikke funnet, og vil veldig gjerne se bilde! (Så hyggelig av deg å huske på dette!
|
|
|
#12 |
|
Tankefull
|
Sv: Boblete boblejakke?Er denne boblete nok?
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 28-08-08 kl 21:00. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Boblete boblejakke?Se der ja.
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Boblete boblejakke?Den er vist til poden nå, og han synes det var for lite luft. Den skal være tykk og boblete med masse luft/dun, og ikke vattert-liksomboblejakke.
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Sv: Boblete boblejakke?Jeg tror jeg skjønner hva han tenker på, og da tror jeg de fra Benetton kunne være noe? Jeg så en rådyr jakke fra Levi's i dag, men den var nok ikke boblete nok. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vaklende
|
Sv: Boblete boblejakke?Benetton sin: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: Boblete boblejakke?Ja, det var bilde han så på. Vi får ta en tur på Benetton og HM neste gang vi er i Bergen så han får se dem tenker jeg.
|
|
|
#19 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boblete boblejakke?TTH har noen i brunt. Jeg måtte klemme på den, og den var mykt og god, trodde nesten at de hadde sydd inn luftputer i jakken |
|
|
|
![]() |
|
|