Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny jobbtelefon - hva skal jeg velge?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 08:59   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny jobbtelefon - hva skal jeg velge?

Telefonen min har gitt opp. Jeg har hatt en HTC S710 en god stund og har egentlig vært fornøyd med den. Den er litt stor, men den fungerer godt til det jeg bruker den til; ringe, sende sms, lese og svare på mail innimellom og holde god oversikt over kalenderen.

Nå må jeg altså finne meg en ny. De er veldige på å standardisere på HTC her, men jeg får lov til å velge noe annet. Jeg syns modellen som er mest vanlig nå, HTC S730 er hakket for klumpete. Nye HTC Touch Diamond er søt, men jeg ser for meg at det blir vel klønete å skrive noe særlig på den.

Har du noen gode tips?

Gammel 19-08-08, 09:10   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny jobbtelefon - hva skal jeg velge?

Sony Ericsson T650 har jeg. Jeg er meget fornøyd med den.
Veldig lett å skrive med, da knottene stikker litt ut.
Tar supre bilder, og har ripefritt glass. Robust og lekker på samme tid.
Finnes også i grønt.

Gammel 19-08-08, 09:15   #3
Left
Passiv

Standard

Som jobbtelefon ville jeg hatt Nokia N95.

Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 09:32   #4
M&M
Superduper

M&M sin avatar

M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal også ha ny jobb-telefon. Det blir antagelig en Nokia E51. Den har visstnok "alt", og er snerten å se på! Det står mellom den og HTC Touch Diamond, men på tester sier alle at HTC'n er utrolig tung å skrive med, da den ikke har tastatur.
E51 fåes til og med i råsa...

Gammel 19-08-08, 09:41   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nokia E51 og E65 var to alternativer som ble nevnt her fra IT-avdelingen. Kanskje jeg skal titte nærmere på dem.

Gammel 19-08-08, 09:49   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slår et slag for Nokia E66. Gubben har den nå og er veldig fornøyd.

Gammel 19-08-08, 10:09   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

. Nye HTC Touch Diamond er søt, men jeg ser for meg at det blir vel klønete å skrive noe særlig på den.

Har du noen gode tips?

Jobben til mann selgert HTC telefoner og han anbefaler deg å ligge lagt unna Diamonden for den suger. Masse småfeilosv.
Han har sendt inn 4 stykker tilbake til HTC for at det var feil. De repararere ikke telefonene om det er garantifeil men kunde får ny og htc får mankjiten tilbake

mann har nettopp byttet fra en HTC tytn til en tyten 2

Ellers har jeg ikke noe å anbefale deg for jeg bruker ikke sånne mobiler.

Må du ha mobil windows? Vist ikke hadde jeg sett på Nokia n82 eller n95

Gammel 19-08-08, 10:18   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har E51 nå, men hadde valgt E66 skulle jeg valgt igjen.

Diamond er jo fin, men jeg synes den blir for "fancy", hvis du skjønner hva jeg mener.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 10:56   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

E65 er en utgående modell, jeg ville heller gått for E66 om du skal ha Nokia.

Gammel 19-08-08, 10:57   #10
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Haha, ser at jeg ikke var i nærheten av behovet du har. Skjønte ikke hva slags telefon du skulle ha, jeg.

Gammel 19-08-08, 11:04   #11
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

*Abbonerer*

Min telefon synger også på siste verset, så jeg må også ut på leting etter ny. Har hatt Sony Ericsson de siste årene, og har vel egentlig lyst å fortsette med det. Men E66 så spennende ut. Mine kriterier er enkel i bruk, ok kamera (bruker det en del på befaringer etc), grei sms og enkel måte å bruke E-post.

Gammel 19-08-08, 11:20   #12
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

E66 gjør det jo bra i tester, bortsett fra at kameraet (visstnok) ikke er så bra.
Jeg har valgt en N82 fra Nokia nå, ut i fra tester og tilbakemeldinger fra andre brukere ser den ut til å dekke mine jobbehov.

Gammel 19-08-08, 11:27   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

E66 gjør det jo bra i tester, bortsett fra at kameraet (visstnok) ikke er så bra.
Jeg har valgt en N82 fra Nokia nå, ut i fra tester og tilbakemeldinger fra andre brukere ser den ut til å dekke mine jobbehov.

Palmen, hva gjør du her, skulle ikke du jobbet?

Gammel 19-08-08, 11:48   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Palmen, hva gjør du her, skulle ikke du jobbet?

Snakk for 'æ sjæl!

Gammel 19-08-08, 11:51   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her selv om jeg er på jobb, fordi jeg skal kjøpe ny mobil idag, og den er egentlig jobbens.

Er det samme greia med alle Nokia-telefoner, at man må ha PC (windows) for å oppdatere og holde dem vedlike?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:55   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Snakk for 'æ sjæl!

Jeg jobber!

Gammel 19-08-08, 12:05   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

E65 er en utgående modell, jeg ville heller gått for E66 om du skal ha Nokia.

Min mann har E65 som jobbtelefon, den har nå vært inne til reparasjon 2 ganger i år, og de har byttet all innmaten.

Det er en grunn til at E66 kommer ...

Gammel 19-08-08, 12:38   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt E65, den måtte jeg gi opp til slutt. Dårligste telefonen jeg har hatt på lenge. Samme med min kollega.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 12:42   #19
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Når jeg tenker meg om, så er det mange som har hatt problemer med E65 her på huset og. Så hvorfor foreslå den.

Godt jeg har lånetelefon, jeg kjenner at jeg ikke klarer å bestemme meg.

Gammel 19-08-08, 12:56   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tok en liten spørrerunde her i matpausen, og ingen var fornøyd med E65.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.