|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alle barn burde ha en trehytteog jeg er seff i gang med planlegging av vår. I mellomtiden har jeg funnet en smule inspirasjon: http://www.klikk.no/bolig/article305907.ece
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteHvis du kan nøye deg med litt mindre, vil jeg anbefale inspirasjonstur til skogmuseet på Elverum.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteI første omgang blir det nok en inspirasjonstur til et visst nabolag i (nesten) nabokommunen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteJeg er helt enig i at alle barn burde ha en trehytte. Og jeg er veldig glad for at vi har en tomt som faktisk gjør det mulig når gutta blir litt eldre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteStilig hytte! Det beste var at de hadde bygd den selv. Da gjør det ikke noe at det tok sju år. Barn bør ha tilgang på hammer, sag og spiker! Flott at du bygger hytte. Håper at du får masse hjelp av ungene til å bygge.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteJa, alle barn burde ha en trehytte. |
![]() |
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytte
Selvsagt. Velkommen!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteJa den var det ikke noe å si noe på :grønn av misunnelse:
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteÅh, nå fikk jeg skikkelig gode minner om trehytta nabogutten og jeg hadde. Den var dog ikke så fancy som den i linken, men den var høyt i et tre, og var bygd ut over bekken, så vi kunne fiske fra den. :mimre:
![]() |
#12 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteStoresøster har en bak hytta til sine besteforeldre som vi begynte på påsken for halvannet år siden da det var for lite snø der til å lage snøhule... Nå har den endelig fått tak, så hun har sovet der flere netter i sommer. Selv om jeg har stått for det meste av selve snekringen er det ingen tvil om at hun har blitt bedre på å bruke verktøy av å være med, og, enda viktigere, det har vært veldig gøu å bygge den sammen med henne. Heldigvis muligheter for utvidelse og forbedring, så prosjektet kan pågå i mange somre ennå
![]() |
![]() |
#15 |
lykkelig
|
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteHelt enig, men det er ikke Gemalen. Han synes de ser så stygge ut i hagen at hvis det skal settes opp en trehytte, skal den fjernes igjen på sensommeren. Da er lissom litt poenget borte mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
Jøss, hva slags hagestil liker han? Versailles-stil? Et skikkelig kråkeslott i et stort gammelt tre er jo kjempeflott!
![]() |
#17 |
lykkelig
|
Det verste er at hagen ikke ser perfekt ut på noen måte. Han har bygget ett flott sjørøverskip til barna som står der, med taustiger over til et tre og skie ned. Det er to husker i hagen og en stor trampoline. Vi er ikke veldig flinke til å klippe gresset og gir stort sett blaffen i at hagen oversvømmes av løvetann hver vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Og det kommer fra mannen som bestilte oppblåsbart boblebad til hagen?
![]() |
#19 |
Frafallen
![]() Sv: Alle barn burde ha en trehytteDa må det vel bli oppblåsbar trehytte da.
![]() |
#20 |
lykkelig
|
Riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|