Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva ligger i begrepet vintage

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 15:00   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva ligger i begrepet vintage

Jeg hadde akkurat en venninne på besøk. Vi har en felles interesse for interiør, design osv, og vi diskuterte begrepet vintage. Hva ligger egentlig i begrepet vintage?

Jeg forsøkte å søke på nettet, men jeg finner stort sett bare beskrivelser som at det er noe gammelt. Jeg har ikke egentlig funnet noen definisjon. På et forum diskuteres det blant annet hvor gammelt noe må være for at man skal kunne definere det som vintage. Retro er jo også gammelt men såvidt jeg oppfatter begrepet er retro design ikke en del av det som er vintage.

Noen som har innspill?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.