|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Å kikke inn naboens vinduerVi bor for tiden i blokk med svalgang på ene siden av bygget. Der er alle inngangsdørene, og alle kjøkkenvinduer. Vår leilighet ligger først, så de tre andre som bor i samme etasje må forbi oss. De fleste bare haster forbi med blikket (og hodet) rettet forover. Men ikke vår nærmeste nabo - neida, hun kikker inn og smiler! Veldig festlig å sitte ved middagsbordet da, ja.
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduer
![]() |
#3 |
Fornøyd
|
Å gosj.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
Det finnes en spray som du kan spraye på vinduet, den der filmen er et herk å få vekk.
![]() |
#6 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerVi har også en vEldig nysgjerrig nabo. Hun ser ikke hvor hun går engang, BARE kikker til siden/inn til oss.
![]() |
#8 |
Fornøyd
|
Å? Hvordan fungerer den? Og den er altså lett å få av?
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerÅ jippi!
![]() |
#11 |
Ustabil
|
Nei, faktisk ikke. Vi bor i rekkehus, og har inngang rett i mot naboen. Vi har kjøkkenvinduer rett ved siden av hverandre. Når vi kommer eller går virker det for meg unaturlig og svært avvisende om jeg skal unngå å se mot naboens dør eller vindu. Så vi titter bort, og sitter de der så hilser de. Og de gjør samme til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
tankefull
|
Sånn har vi det også, men så leier vi hos slektninger da. Det er kanskje forskjell på hvor godt man kjenner naboene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fornøyd
|
Det er selvsagt av betydning hvor godt man kjenner hverandre. Denne damen her kjenner jeg overhodet ikke, har faktisk ikke hilst på henne heller.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
Sånn har vi det også. Det er jo bare koselig! Om vi skulle finne på å gjøre ting i stua som vi ikke vil at naboer skal se, så får vi trekke for gardinene, da.
![]() |
#18 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om man liker naboene så er det jo hyggelig. Men om jeg skulle hatt det slik at man "måtte" slå av en prat hver gang man var ute samtidig så hadde jeg fått litt fnatt, tror jeg.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Å kikke inn naboens vinduerPå spar kjøp har de en slags film man kan sette på ruta for å hindre innsyn, lett å fjerne men ikke særlig pent. Har det på do-vinduet vårt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ustabil
|
Man MÅ jo ikke slå av en prat hver gang. Men jeg syns nå det er hyggelig å hilse på naboen, enten man sier hei, vinker eller hilser. Vi hilser også når vi er ute og kjører bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|