Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger en ny mobil.. hva?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-08, 21:04   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg trenger en ny mobil.. hva?

Jeg har hatt en
Sony Ericsson W580i Urban Grey


I litt over 1 år. Kjøpte den før alle andre i fjor sommer. men nå er den avgått med døden.
2 gang inne på service for at tastene sprakk og så sluttet den å ladde Så sendte den inn 1 mnd før de var 1 år. og de påstår den er fuktskadet. Aldri hatt den ute i regn eller noe. Men nok om det. Må ut å kjøpe ny, med at forsikringen på den ikke dekker fukt og gidder ikke ta det på innbo forsikringen da jeg betalte 1kr for den med 1 år med youngtalk fra netcom, som jeg hadde fra før.

Men hva skal jeg ha nå?
Ble egentlig avhengig av skritttelleren på telefonen, brukte den mest når jeg gikk tur. Og radioen bruktes mye. Sms, mms ,kalender for å skrive notater. er dårlig på å dra med meg filofaxen noen plass. litt dårlig plass til notatskriving og notater i kalenderen men gikk fint.

Er litt sur på SE for tilbake meldingen på klagen på en fon som var 1 år og brukt bare 9 mnd pga 3 ganger inne på service.. Så har egentlig ikke lyst på nye SE. For det om mann skal ha det. Han skal ha en
Sony Ericsson W760i svart en

:spark: kunne egentlig ha tenkt meg den men i rød. Men finner det ingen plass.

Mann sitter nå å venter på at jeg skal finne ut hvilken fon jeg skal ha å hvilken operatør vi skal ha. Har som sagt netcom dag i dag. Har bare mobilene, ikke hus tlf. så har sånn familie ting.

Så hva skal jeg kjøpe?
Bør ikke være dyr.

Denne jeg har drapt nå, var som sagt 1 år, den før der ble bare 5 mnd. før den ble drept av en turbo som spydde på den . og den før der ble 3 dager. knust på jobb, men fikk jo ny da fra jobb forsikring.
Jah jeg er storforbruker hehe
Men med at jeg er student så har jeg ikke rå til nå iphone*snufs*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 09:01   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger en ny mobil.. hva?

ingen ?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no