|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Jeg er flink til å være aktiv, både fysisk og sosialt, spesielt finne på ting utenfor hjemmet. Men når kiki skriver i en annen tråd at hun er flink til å gjøre det koselig hjemme, så blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan. Hva gjør dere for å gjøre det koselig hjemme? Jeg har fått med meg noen tips allerede, som lys på bordet også på hverdagsmiddager, at man synger bursdagssang ved senga, at det går an å drikke varmsaft til frokost på vinterlørdager, men jeg vil gjerne høre mer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Jaha var det første jeg tenkte da jeg åpnet tråden. Nå har Balanse begynt å trene spinning, og synes antakelig ikke at det er så kult |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Det var da fælt til tvetydige overskrifter her på FP i kveld. Først spotter, så spinning.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?
Jeg kan forøvrig garantere at jeg aldri begynner med spinning, da jeg bare vet at det blir helt-tettinntil-døden-opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?
Det ble en litt merkelig FP kveld ja. Først gamle tråder som popper opp og jeg trodde det var min maskin som var rar og nå spotting og spinning.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Og varm saft på sportsflaske til tidlig-morgen-spinningtimer.
![]() |
#15 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Jeg er ikke så flink til å gjøre det koselig, men takk for en god latter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?Helt uten å fjase skulle jeg foreslå å sette sykkelen foran tv og finne litt romantikk eller krim for å glemme at man egentlig trener.. Men det var visst ikke slikt du var ute etter. Koselig stue har jeg ingen råd for, annet enn at et lite glass vin pleier å gjøre rotet mer lett å overse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|