Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinning: Hvordan gjør man det koselig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 22:46   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Spinning: Hvordan gjør man det koselig?

Jeg er flink til å være aktiv, både fysisk og sosialt, spesielt finne på ting utenfor hjemmet. Men når kiki skriver i en annen tråd at hun er flink til å gjøre det koselig hjemme, så blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan. Hva gjør dere for å gjøre det koselig hjemme? Jeg har fått med meg noen tips allerede, som lys på bordet også på hverdagsmiddager, at man synger bursdagssang ved senga, at det går an å drikke varmsaft til frokost på vinterlørdager, men jeg vil gjerne høre mer!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:52   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Spinning: Hvordan gjør man det koselig?

Jaha var det første jeg tenkte da jeg åpnet tråden. Nå har Balanse begynt å trene spinning, og synes antakelig ikke at det er så kult

Vel - jeg omgir meg med ting jeg liker, farger jeg trives med, prøver å ha en avslappet atmosfære i heimen som gjør det godt å bo her for både store og små.
At jeg til stadighet tråkker i biler o.a klarer jeg til en viss grad å overse - helt til jeg får kula og ALT blir pinlig ryddig. Før det sklir saaaakte ut igjen. Men vi koser oss vi altså

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:52   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Spinning kan aldri bli koselig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:53   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir bare svett av spinning også blir beina mine forvandlet til gele etterpå.

Gammel 21-08-08, 22:54   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hva jeg tenkte på. Noen snille mådder som kan kalle det spinnåff?

Gammel 21-08-08, 22:55   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da fælt til tvetydige overskrifter her på FP i kveld. Først spotter, så spinning.

Gammel 21-08-08, 22:55   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jaha var det første jeg tenkte da jeg åpnet tråden. Nå har Balanse begynt å trene spinning, og synes antakelig ikke at det er så kult

Jeg kan forøvrig garantere at jeg aldri begynner med spinning, da jeg bare vet at det blir helt-tettinntil-døden-opplevelse.

Gammel 21-08-08, 22:56   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det var da fælt til tvetydige overskrifter her på FP i kveld. Først spotter, så spinning.

Det ble en litt merkelig FP kveld ja. Først gamle tråder som popper opp og jeg trodde det var min maskin som var rar og nå spotting og spinning.

Gammel 21-08-08, 22:56   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinning blir aldri koselig syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:56   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nekter å endre overskriften.

Gammel 21-08-08, 22:58   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Kanskje det er FP som spinner litt i kveld?

Gammel 21-08-08, 23:01   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Levende lys og bursdagssynging på spinning. :noterer:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:01   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og varm saft på sportsflaske til tidlig-morgen-spinningtimer.

Gammel 21-08-08, 23:05   #14
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

:aaaarghhhhhh: Fjaserne har kuppet tråden min.

Gammel 21-08-08, 23:05   #15
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke så flink til å gjøre det koselig, men takk for en god latter.
(Forøvrig liker jeg spinning).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:05   #16
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Helt uten å fjase skulle jeg foreslå å sette sykkelen foran tv og finne litt romantikk eller krim for å glemme at man egentlig trener.. Men det var visst ikke slikt du var ute etter. Koselig stue har jeg ingen råd for, annet enn at et lite glass vin pleier å gjøre rotet mer lett å overse.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:08   #17
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hvor.

Gammel 21-08-08, 23:09   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

:surmuler meg snart til sengs og angrer på at jeg lagde en avgudsskilpadde forrige uke:

Gammel 21-08-08, 23:10   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg blir litt øm i rompa av for mye spinning, men nå satser jeg på at bursdagsang og varm saft vil gjøre underverker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:10   #20
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Fnis

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.