|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vintersko for lange, smale føtter?Frøkna har veldig smal fot. Den er også lang, og hun har veldig lange tær. Resultatet er at hun sannsynligvis trenger str 37 i vintersko i år (
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Hvem fører Superfit? Vi har Eurosko og Skoringen her i byen, samt Din Sko og Økonomisko. (I tillegg en "kjedeløs" butikk som ikke fører barnesko men mange kule voksensko ...)
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Hva med fjellsko i skinn? De finnes i mange forskjellige fasonger, mine er ganske smale og feminine (Crispi et-eller-annet), og jeg blir aldri kald eller våt i dem. Har brukt mine som vintersko i 4 år, det ene året da jeg jobbet i friluftsbarnehage. Krever litt mer jevnlig "etterarbeid" enn gore-tex.
|
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Er de ikke veldig dyre da, Niobe? Jeg har ikke råd til å kjøpe vintersko til over tusenlappen til henne; hun vil jo neppe kunne bruke dem mer enn en sesong uansett.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?
Ikke helt sikker. Vet Barnas Hus har.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Har du sjekket Viking sine da? Synes ikke de har så bred såle. Vi har akkurat kjøpt høstsko i goretex nå, og de er i hvert fall ikke så brede. Storebrors vintersko var heller ikke det så vidt jeg kan huske. |
|
|
|
#9 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Viking barnesko velger jeg til den av mine som har brede føtter. T går rett ut av dem (og hun har vel aldri hatt like smale føtter som Frøkna, Stompa). Men det er mulig de har større variasjon i voksenstørrelsene.
|
|
|
#10 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Du kan finne forhandlere for Superfit her.
|
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Alle Viking vi har prøvd har vært veldig brede. De passer til herremannen, som har bred fot med høy vrist.
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vintersko for lange, smale føtter?Jeg har veldig smal fot, og har Salomon fjellstøvler til vintersko ... De er ikke superdyre. Crispi er for bredfota folk.
|
![]() |
|
|