Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pai-hjelp

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 13:13   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Pai-hjelp

Tenkte eg skulle lage pai til middagen i dag. Men eg kan ikkje bruke egg eller melk.

Mannen kjøpte med seg ein posepakning som skal vera gluten, melk og egg fri. Skal teste den ut og håpe at den fungerer greit som bunn.

Men kva har eg oppi til fyll ? Har purre og skinke som eg hadde tenkt å ha oppi.

Lurer på om eg berre må finna på noko til mat eg ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 07:43   #2
Bruker1862
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 7
Bruker1862 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pai hjelp

Ja, dette er nok for sent svar for søndagsmiddagen men i pai kan du ha "det meste" av det du liker, og purre og skinke er jo kjempegodt. Brokkoli, sopp, kylling,tomat -gjerne soltørket, ost, løk osv.
Fikk du laget pai i går?

Bruker1862 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:43   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pai-hjelp

Jeg er vel også alt for sen, men her er et tips til egg/melk-fri fyll i pai:

Stek 1 løk, 2 kyllingfileter, 1 paprika og litt sopp. Hell over 1 glass med salsasaus og en boks med havrefløte. (egentlig er det creme fraiche i oppskriften, men vi har med hell byttet ut med havrefløte). Stekes i ovnen, og kan med hell dekkes med knuste tacoshell el. de siste 5 minuttene.

__________________
95, 99, 04

Sist redigert av Erica : 25-08-08 kl 12:18. Årsak: Havrefløte - ikke havremelk...
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:13   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pai-hjelp

Lagde ikkje pai på søndagen. Satte det litt på vent.

Tar med meg alle tipsene eg kan få.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no