Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg blir terrorisert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 17:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir terrorisert

Jeg blir terrorisert av Norstat Markedsundersøkelse (ikke selgere da, men like ille) hver bidige dag, selv om jeg har sagt fra at de kan la meg være for faen i fred og ikke ringe mer. De er så frekke at jeg dauer.
De ringer hverdag og helg, på kveldstid. Søndager også, de ringte meg søndag kveld i 21-tiden. Noen har fortalt meg at dette ikke er lov?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har gitt dem beskjed flere ganger men de slutter ikke å ringe meg. Andre som sliter? Det er et 73-nummer. Grr! Jeg er ikke typen til å skjelle ut folk over telefonen heller, så jeg bare lar være å ta den nå, men jeg kjenner det kribler av raserianfall når de ringer.

Gammel 26-08-08, 19:10   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir terrorisert

Jeg trodde Norstat baserte seg stort på folk som har meldt seg på i panelene deres, jeg.

Ring Norstat og si at det for mye?

Sitat:

Hvis du har synspunkter eller kommentarer på en oppringning fra oss, vennligst benytt følgende mailadresse: info@norstat.no. Alle henvendelser vil bli besvart innen 24 timer, gitt den er sendt på ukedag.
Vi gjør oppmerksom på at reservasjon i Brønnøysundregisteret IKKE gjelder oppringninger ifm markedsanalyse, og at man således ikke kan reservere seg mot å bli kontaktet av Norstat. Deltagelse i det enkelte prosjekt er imidlertid helt frivillig.

Gammel 26-08-08, 19:12   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal få mannen til å ringe, jeg har snakket med dem før og fortalt dem at de ikke skal ringe, men det nytter jo ikke. Takk for svar.
Jeg har forresten aldri meldt meg på noe sånt.

Gammel 26-08-08, 19:27   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjør med dem som jeg gjør med selgere. Legger på, eller (enda festligere) gir telefonen til Malin. En snakkesalig femåring gjør som regel nytta. "Hei, hvem er du? Hvor bor du? Hva heter du? Vet du hvor jeg bor? Hva gjør du nå? Kjenner du meg, du? Kjenner du mamman min? Jeg har en lillebror som heter Leon Sebastian. Jeg heter Malin Yasmin K.... V......" *and so on and so forth*

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 19:32   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor får man ikke reservere seg mot markedsanalyser? Meningsmålinger og sånt som er litt samfunnsnyttig, forstår jeg. Men hvorfor skal man ikke kunne reservere seg mot å hjelpe f.eks. Narvesen til å tjene mer penger?

Det verste er automatiske spørreundersøkelser. Hvor kjipt er det ikke å bli oppringt av en telefonsvarer! Da legger jeg på tvert.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:27   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Mannen bruker å svare: "mener du at jeg skal svare serøist?"
De ringer ikke tilbake etter det.

Gammel 26-08-08, 21:30   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ei venninne ble terrorisert på samme måte og hun tvang til slutt vedkommende (tilfeldige stakkar) som ringte henne til å reise seg opp og si høyt at [navn og telefonnummer] aldri måtte bli ringt opp av dem igjen, for da ville hun komme inn til kontoret for å svare på spørsmålene og det ville ikke bli hyggelig.

Tror det hjalp.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.