Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har strippet klesskapet mitt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 18:22   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Kul

Jeg har strippet klesskapet mitt

I går var jeg veldig flink. Gikk gjennom hele klesskapet mitt og var virkelig streng med meg selv. Det endte opp i 2 fulle søplesekker fulle av klær som bare hadde tatt plass i skapet. Og de ble levert til Fretex.

Da fikk jeg plutselig goooood plass i skapet og endelig oversikt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 18:24   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har strippet klesskapet mitt

Er det ikke deilig?

Gammel 29-08-08, 18:34   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du har vært da.
Har så lyst å gjøre det samme, men jeg klarer ikke å være streng med meg selv, spesielt når jeg innbiller meg at det er bare å gå ned noen kilo så passer alt igjen.

Gammel 29-08-08, 18:37   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Så flink du har vært da.
Har så lyst å gjøre det samme, men jeg klarer ikke å være streng med meg selv, spesielt når jeg innbiller meg at det er bare å gå ned noen kilo så passer alt igjen.

Gammel 29-08-08, 18:51   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bra gjort! Deilig med god plass i skapet (og kanskje også plass til noen nyinnkjøp?)

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 20:14   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Kjempeflink er du! Jeg burde gjort det samme. Er egentlig flink til å rydde skap og sortere ut, men er også innmari flink til å stue det bort en annen plass (sånn i tilfelle). Så egentlig skyver jeg rotet rundt fra rom til rom.

Gammel 29-08-08, 20:21   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du har vært da.

Å, som jeg kjenner til det!

Gammel 29-08-08, 21:33   #8
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har så lite i klesskapet mitt nå at selv den sedvanlige haugen med klær som ikke passer enda er ubetydelig. Til tross for det kunne jeg (dvs skapet) hatt godt av en opprydding...

Men jeg er faktisk på vei ned i vekt nå, så jeg knuger på pengene for å spare til storshopping når jeg når målet!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 21:43   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Så flink du har vært da.

Vi er nok mange...

Gammel 31-08-08, 15:07   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja sånne raider føles godt. Jeg er ofte streng på sånne ting. Og skulle jeg gå ned noen kg, så kan jeg heller få meg noe nytt og fint da. Kan ikke spare på absolutt alt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 15:09   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kvitter meg fortløpende med klær jeg krymper fra. Det har blitt endel med minus 25 kg, men mindre enn forventet faktisk..... Men uansett er det godt å få ryddet opp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 15:15   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må jeg også gjøre med jevne mellomrom, og aldri har jeg vel ryddet så mye i skapet om underveis nå i vekttapet. Har tatt av nesten 70 kg nå, og tror jeg har gitt bort ET TONN med klær! Har bare spart på den aller største buksen for inspirasjon, får plass til begge beina i ett buksebein.

Det er deilig å rydde i skapet!

Gammel 31-08-08, 15:23   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det må jeg også gjøre med jevne mellomrom, og aldri har jeg vel ryddet så mye i skapet om underveis nå i vekttapet. Har tatt av nesten 70 kg nå, og tror jeg har gitt bort ET TONN med klær! Har bare spart på den aller største buksen for inspirasjon, får plass til begge beina i ett buksebein.

Det er deilig å rydde i skapet!

Wow! Det er jenta si det!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.