Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 18:45   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg sto og ventet på trikken i øspøsreg for noen dager siden. Siden jeg sto trygt under taket på stasjonen så plukket jeg frem mobilen og skulle svare på en melding.

*splætt* Jada, gjennom taket trengte det seg en gigadråpe som landet midt i displayet. Jeg tørket kjapt av, men jeg så vanndråper på baksiden av dekselet og prøvde å få det opp. Klarte jeg det? Neida. Og så begynte den å leve sitt eget liv, telefonen min. Den trykket avgårde på knappene uten at jeg hadde rørt den. Sånn holdt den på en god stund. Så virket den ikke i det hele tatt. Nå virker knappene sånn av og til.

Altså. Hvilken mobil skal jeg velge? Jeg skal ha Nokia, av diverse årsaker. Men hvilken variant? Jeg vil ha MP3-spiller og kamera.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 18:51   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg er veldig fornøyd med min nokia 6131, den har greit nok kamera, mp3 spiller og radio. men den har ikke så godt minne så skal du bruke den til mp3 ville jeg ha kjøpt ekstra minnekort.

den er veldig enkel i bruk. fint design. stor skjerm, store taster og knapp som åpner den.



den finnes og i forskjellige farger. selv kjøpte jeg den tidlig og fikk bare tak i svart.. men liker den jeg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 18:57   #3
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg har rød Nokia 6103 og er ikke fornøyd. Skikkelig dårlig minne også er det en uting å ha flipp teleforn med langfingra småunger i nærheten

  Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:12   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Ja, jeg lurte litt på dette med flipp. Blir de kanskje fort ødelagt?
Jeg lurte litt på en rosa sak som kommer i slutten av november (nei, jeg husker selvsagt ikke hva den heter). Men vil jeg vente så lenge?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:17   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

*SonyEricssonK800iHore - melder meg ut av diskusjonen*

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:34   #6
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg ønsker meg N73 til jul. Den har veldig flott kamera og alle de andre funksjonene du kan tenke deg.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:54   #7
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, jeg lurte litt på dette med flipp. Blir de kanskje fort ødelagt?
Jeg lurte litt på en rosa sak som kommer i slutten av november (nei, jeg husker selvsagt ikke hva den heter). Men vil jeg vente så lenge?

Min har etterhvert blitt slappere i flippen for å si det sånn, og den er under 6 mnd. gammel. Neste gang skal jeg ikke ha flipp telefon.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:00   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Disse er lekre

http://www.nokia.no/campaign/experience_lamour/

Jeg har den billigste, 7360 i fagre Amber (gull, lys og varme fager). Min gamle mobil ble badet av storesøster så måtte bare ha en ny. Fornøyd enda hvertfall, men ikke mp3 på den da.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:20   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Ooo. 7390 i rosa. Den må jeg ha.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:22   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Eller 7373. Rosa, selvsagt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:27   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Ja de er kjempelekre, må nok bytte ut min etterhvert til en av de andre
Tror ikke de har kommet enda, men er isåfall rett om hjørne

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:56   #12
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Det er ny lekker Nokia ute nå som heter z610. Sjekk den!

http://ww.vgb.no/keyw.php?blog=8003&keyword=z610

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:02   #13
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er ny lekker Nokia ute nå som heter z610. Sjekk den!

Det er jo ikke akkurat Nokia, men den er tøff. Sambo ønsker seg den til jul, men jeg klarer ikke å finne den i rosa noe sted, finnes kun i blå her i landet. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over et råsa eksemplar et eller annet sted.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:08   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er jo ikke akkurat Nokia, men den er tøff. Sambo ønsker seg den til jul, men jeg klarer ikke å finne den i rosa noe sted, finnes kun i blå her i landet. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over et råsa eksemplar et eller annet sted.

Jeg gjorde et kjapt søk og kom over dette:

http://www.diskusjon.no/lofiversion/...p/t627627.html

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:15   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

jeg har søkt litt selv, og mener å ha lest at 3 hadde enerett frem til oktober eller noe sånt, så den burde jo begynne å dukke opp snart. Jeg vet den sorte versjonen skal være rett rundt hjørnet, men det hjelper jo ikke meg.
Så da får det vel bli en av de rosa L'amour-modellene i stedet. Noen som har erfaring med 7390?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:53   #16
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er jo ikke akkurat Nokia, men den er tøff. Sambo ønsker seg den til jul, men jeg klarer ikke å finne den i rosa noe sted, finnes kun i blå her i landet. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over et råsa eksemplar et eller annet sted.

Ja, gikk litt i surr der! Heldigvis hadde jeg lagt inn link til riktig mobil da...

Jeg kjøpte min N80 litt for fort (dvs. jeg var uten mobil - måtte jo bare kjøpe til slutt...) men desto mer jeg ser av denne lekre klapptelefonen, desto mer lyst får jeg på den...

  Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 11:31   #17
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eller 7373. Rosa, selvsagt.

Har veeeeeldig lyst på Nokia 7373 eller 7370.

Noen som har noen erfaringer med disse mobilene??

http://www.nokia.no/phones/7370/

http://www.nokia.no/phones/7373/

  Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:12   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Det tviler jeg på, tutta. De er ikke på markedet ennå. Jeg venter og venter.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:33   #19
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ooo. 7390 i rosa. Den må jeg ha.

Jeg har Nokia 7370 Gull. Jeg er skikkelig skuffet over Nokia! Mobilen slår seg av i hytt og pine, programmer slutter å fungere. Og helt plutselig går display amok!

Skikkelig skuffa.. for jeg synes telefonen var så fin. Det er mitt andre Nokia telefon iløpet av 1 år som har virkelig skuffet meg, og etter så mange år med Nokia så lurer jeg på om jeg skal være "utro" og skaffe meg noe annet!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:34   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det tviler jeg på, tutta. De er ikke på markedet ennå. Jeg venter og venter.

Dem har faktisk vært på marked i nesten 1 år nå!

Altså 7370 da!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no